Gasztromagazinnal bővül a hazai lappiac

Évi 10 számmal, több mint 100 oldalon, prémium minőségben mutatkozik be a Jamie Magazin magyar kiadása. A hazai lap a Libri−Shopline Kiadói csoport gondozásában jelenik majd meg.

 

„A legmagasabb nemzetközi szakmai színvonalat megcélozva készítettük elő kiadói csoportunk első magazinjának megjelenését. Nagy örömünkre szolgál, hogy Jamie Oliver stábja minket tisztelt meg bizalmával. Hónapok óta dolgozunk a lap londoni szerkesztőségével a magyar kiadás előkészítésén. Jamie könyvei eddig is a kiadói csoportunkban, a Park Kiadó gondozásában jelentek meg óriási sikerrel, így biztosak vagyunk benne, hogy a hazai piacon a lap iránt is nagy lesz az érdeklődés.” − mondta Halmos Ádám, az LS Kiadói csoport ügyvezetője.

 

Jamie Oliver egyike a legnagyobb népszerűségnek örvendő szakácsoknak. Egészen fiatalon tett szert komoly hírnévre: szakácskönyveket jelentetett meg, étteremláncot épített fel, saját márkanevével forgalmaz konyhai és lakberendezési termékeket. 2008 decemberében jelentkezett első magazinjával, a Jamie Magazine-nal, amely eredetileg kéthavonta jelent meg Nagy-Britanniában. Mára ez az egyik legnépszerűbb gasztronómiai havilap világszerte.

 

Andy Harris, a magazin nemzetközi főszerkesztője a szerződés budapesti aláírásakor kiemelte: „A lap 2008-as indulása óta figyeljük, ahogy a márka hihetetlen erővel hódítja meg az egész világot. A magazin mára 12 országban jelenik meg, és mindenhol hatalmas sikert arat. Mindenki szereti a finomságokat és az utazást! A magazin különböző kiadásai gyakran egymástól is átvesznek izgalmas anyagokat, így már nagyon várjuk, hogy a jövőben milyen magyar gasztronómiai érdekességek fognak eljutni a magazin német, orosz vagy például görög kiadásába. A szerkesztőségek mindenhol temérdek olvasói levelet is kapnak, és nagy örömünkre szolgál, hogy olyan egészséges ételeket mutathatunk be, melyeket nem tanult séfek, hanem átlagos olvasók készítenek el. Az egészséges ételek népszerűsítése a Jamie Magazin egyik legfontosabb küldetése.”

 

A nemzetközi kiadásokhoz hasonlóan a hazai lap a női és férfi olvasókhoz egyaránt szól majd. A Jamie Magazin főszerkesztője Hajós Szandra lesz. „Hihetetlenül izgalmas feladat egy ilyen lapot előkészíteni és gondozni. Ez ugyanis sokkal több, mint egy gasztromagazin: rengeteg életmóddal, utazással és egyéb témával kapcsolatos írás lát napvilágot benne, ráadásul a hazai piacon szinte egyedülállóan magas minőségben. Különleges papíron fog megjelenni, egyedi vizuális élményt nyújtva. A lapban a nemzetközi licencnek köszönhetően olvashatóak lesznek az eredeti Jamie-tartalmak, valamint helyet kapnak a hazai gasztronómiai élet legizgalmasabb fejleményei” − mondta a főszerkesztő.

  • Megosztom