Új vezetőkkel erősít az AMC

Az AMC Networks International (AMCNI) elnöke, Eduardo Zulueta új felsővezetői kinevezéseket jelentett be a kiemelt régiói élére.

A menedzsment-tagok, új pozíciójukban a következő vezető szakemberek:

  • Málnay B. Levente az AMC Networks International – Central and Northern Europe ügyvezető alelnöke,
  • Manuel Balsera az AMCNI Southern Europe ügyvezető alelnöke,
  • Ricardo Debén az AMCNI Latin America ügyvezető alelnöke és
  • Kevin Dickie az AMCNI UK alelnöke, amely régió az Egyesült Királyság mellett Lengyelországot, a Közel-Keletet és Afrikát foglalja magába.

Az AMCNI, amelynek mintegy 40 televíziós márkája több mint 140 országban van jelen, szerte a világon és az egyes régiókban egyaránt stabilan fejlődik. Komoly kritikai elismerés kíséri az AMC-n bemutatott és az AMC Studios által gyártott Fear the Walking Dead és a The Terror sorozatokat. Erős regionális csatornamárkái folyamatosan egyre szélesebb elosztásban jutnak el a nézőkhöz, köztük az olyan közkedvelt főzőcsatornák mint a dél-amerikai El Gourmet, a dél-európai Canal Cocina; az infotainment brandek közül pedig a magyar, a cseh és a szlovák területeken látható Spektrum csatorna, valamint a brit CBS Reality.

Málnay B. Levente, ügyvezető alelnök, AMCNI Central and Northern Europe

A szakember 2009 óta dolgozik a társaság budapesti központjában, legutóbb alelnöki pozícióban. Az AMCNI Central and Nothern Europe regionális csatornaportfóliójáért, összesen 16 televíziós márka, 34 tévécsatorna vezetéséért felelős.

Málnay B. Levente nevéhez fűződik az első magyarországi stand up show létrehozása az HBO számára. Később elindította a Z+-t, az ország első zenei televízióját, amelyet 2000-ben a VIVA vásárolt fel. Amikor a VIVA az MTV Networks-höz került, a szakembert az MTV Networks fejlődő piacokért felelős alelnökévé nevezték ki. Ebben a pozíciójában kifejlesztette Közép-Európában az MTV zenei csatorna portfólióját, valamint elindította itthon is az MTV-t és a Comedy Centralt.

A szakember 2006-tól 2012-ig között a MEME elnökeként tevékenykedett.

2003-ban az Ernst&Young „Az év üzletembere” programjának egyik díjazottja.

Tanulmányait az ELTE után a Harvard Business School felsővezetői programjával egészítette ki.

Manuel Balsera – ügyvezető alelnök, AMCNI Southern Europe:

Manuel Balsera a madridi központú divíziónál korábban alelnökként az értékesítésért, a marketingért és a digitalis területért felelt Spanyolországban, Portugáliában és Franciaországban.

Szakmai életútja során vezetői tapasztatokra olyan társaságoknál tett szert mint a Proximity BBDO, az ONO és a VIVENDI.

Ricardo Debén – ügyvezető alelnök, AMCNI Latin America:

Ricardo Debén a Miami-ban levő központ pénzügyi igazgatójaként felelt a teljes dél-amerikai portfólióért, olyan csatornamárkákért mint a AMC, a SundanceTV, az El Gourmet, a Más Chic, a Film & Arts és az Europa Europa. Vezetése alatt cége kétszámjegyű nézettségnövekedést ért el portfólió-szinten.

Kevin Dickie – ügyvezető alelnök, AMCNI UK:

Kevin Dickie a londoni központban a tartalmi és márkastratégia megalapozója. 9 márka tartozik a cégcsoporthoz, köztük az AMC, a SundanceTV, a CBS Reality, a CBS Drama, a CBS Action, a CBS Europa és a Horror Channel, amelyek műsorstratégiája, a marketing és kreatív tevékenységek, a kommunikáció, a piackutatás és az ad sales is mind az irányítása alá tartoztak. Dickie korábban a Scripps Networks Interactive és a Discovery Networks egyik vezető szakembere volt.

  • Megosztom