Új magazinnal bővül a hazai lappiac

Magyarul is megjelenik a világ egyik legizgalmasabb autós magazinja, a BBC TopGear. A hirdetési felületeket a LifeTime Media Sales House értékesíti.

A Kossuth Kiadói Csoport havilap portfóliója újabb magas presztízsű magazinnal bővül: októbertől leányvállalata, a Ventus Commerce Kft. gondozásában jelenik meg az autós lappiac egyik legizgalmasabb szereplője, a BBC TopGear. Az első hazai lapszám szeptember végétől lesz megvásárolható az újságosoknál és a benzinkutakon. Az új lap hirdetési felületeit és szponzori lehetőségeit a LifeTime Media (LTM) Sales House értékesíti.

A BBC TopGear különleges helyet foglal el az autós lapok között: száguldás, szerelem, szenvedély jellemzi a sokakat izgató tárgyat, a gyönyörű és nagy teljesítményű sportkocsit. Ezek gazdag és aktuális kollekcióját nyújtja a rövidesen magyarul is megjelenő legendás magazin. De még a lapban megjelenő többi modell is versenypályás teljesítményű, mert motorházuk alá több száz lóerőnyi ménest hajtottak be, csak a gyeplőt kell a paripák közé dobni és engedni szabadon szárnyalni a fantáziát. Mind a tv-show, mind a magazin ezt az életérzést sugallva érte el hihetetlen népszerűségét a közönség körében a világ több mint 25 országában.

A Kossuth több BBC lap, a BBCgoodfood, a BBC History és a BBC Világtörténelem sikeres kiadása után nagy várakozással tekint e széles körben ismert és elismert magazin megjelentetése elé. „A magyar nyelvű magazint lapozgatva ősztől akár a nappaliban, egy kényelmes fotelben ülve is részesei lehetnek az Olvasók az egyedülálló TopGear-élménynek” – mondta Kocsis András Sándor, a Kossuth vezérigazgatója. „Biztosak vagyunk abban, hogy a magyar közönség körében ugyanolyan sikeres lesz a lap, mint a világ többi országában.”

A Kossuth kiadásban megjelenő többi laphoz hasonlóan a BBC TopGear hirdetési felületeit és szponzori lehetőségeit a LifetTime Media (LTM) Sales House értékesíti. „A BBC TopGear nagyszerűen illeszkedik a Sales House által képviselt, magas társadalmi státuszú (A, B) közönségnek szóló médiaportfolióba” – mondta Kürti István az LTM operatív igazgatója. Miczinkó Katalin a Sales House értékesítési igazgatója hozzátette: „Ez egy olyan termék, amelyben megjelenni nemcsak a gépjármű szektor szereplői számára, hanem szinte minden presztízs terméket forgalmazó cég számára fontos lesz.”

  • Megosztom