Tripla fogás az RTL-en

Hétfőn új évaddal vette kezdetét az ország legnépszerűbb főzőversenye a Konyhafőnök, az RTL Klubon. A műsor kiemelt online partnerei idén NoSalty és a Jófogás lettek. A hét hetes gasztroreality második évadjának online tartalmát receptekkel, praktikákkal és a műsorhoz kapcsolódó cikkekkel erősíti a NoSalty, az online receptek mellett kiemelt konyhai eszközöket pedig a Jófogás ajánlja.

Szintén hétfőn élesült a Nosalty oldalán külön erre a célra létrehozott blog (www.nosalty.hu/akonyhafonok), mely az évad során napi frissüléssel nyújt információt a gasztronómia és a főzőműsor iránt érdeklődőknek. Az olvasók itt utólag is hozzáférhetnek az egyes adásokban bemutatott receptekhez, kulisszatitkokat és a műsorhoz kötődő praktikákat, tanácsokat és a műsor tematikáját kiegészítő tartalmakat olvashatnak majd. A Jófogás, a témához szorosan illeszkedő, tartalomba ágyazott ajánlatai színesítik majd az olvasói élményt.

„Óriási örömünkre szolgál ez a kooperáció, hiszen olyan ritka a hazai médiapiacon ez a fajta szinergikus szemlélet. Azt gondolom, hogy azon kívül, hogy fontos érdem számunkra, hogy az ország vezető kereskedelmi televíziója is felismerte a NoSaltyban és az online térben rejlő lehetőségeket, izgalmas kísérlet ez minden résztvevő számára. Reméljük, beigazolódik majd az a feltételezésünk, hogy az elektronikus és online médiumok hatékony összekapcsolással nemcsak kiegészítik egymást, hanem hatványozni is képesek egymás hatásfokát” – mondta el Zalai Ágnes, a NoSalty vezérigazgatója.

“Nagyon örülünk az együttműködésnek, mert amellett, hogy a Jófogáson a konyhai eszközök az egyik legnépszerűbb kategóriánk, a műsor magas elérése miatt olyan célcsoportokat is meg tudunk szólítani, akik eddig még csak ismerkedtek az apróhirdetési kategóriával. Emellett lehetőségünk lesz valós időben reagálni az adásra és hasznos termékekkel illeszkedni a műsorban elhangzottakhoz.” – mondta el a több mint két millió aktív hirdetéssel és havi mintegy 3 millió egyedi látogatóval rendelkező Jófogás.hu marketingvezetője, Oláh Alexandra. A cég egyébként a nemrégiben jelentette be legnagyobb versenytársának az OLX.hu-nak a megvásárlását.

A Konyhafőnök első évada nagy sikerrel zárult, a legfontosabb, kereskedelmi célcsoportban átlagosan 28.2% közönségarányt értek el az adások, míg a teljes lakosságból rendszerint közel 1 millió néző (átlagosan 992 ezer 434 fő) izgulta végig, ki lesz az ország első Konyhafőnöke. A végső finálé 1 millió 177 ezernél is több nézőt ültetett a képernyők elé.

  • Megosztom