- Hirdetés -

Többmilliárdos forgalmat hozott az eMAG-nak a Black Friday

|

- Hirdetés -

Az eMAG idei Black Friday-én a magyar vásárlók 3,1 millió oldallátogatást, 6,9 milliárd forintos forgalmat generáltak. A november 20-án zajlott fekete pénteken több mint 152 ezer rendelést adtak fel, és több mint 293 ezer terméket vásároltak a magyar felhasználók, akik közül 26 ezren voltak új ügyfelek. Az egyedi ajánlatok közül két gépjárműre és tizenkettő féldisznóra is érkezett rendelés, de a belföldi szállások is népszerűek voltak.

Az idei fekete pénteken összesen 293 314 darab terméket rendeltek meg reggel 7 óra 7 perc és éjfél között, ami mintegy 43 ezerrel több a tavalyi Black Friday eredményeinél. Egy hazai vásárló átlagosan 34 ezer forint értékben adott fel rendelést, a fekete péntek 17 órája alatt pedig összesen 152 602 darab megrendelés érkezett be, amely 6,9 milliárd forintos forgalmat generált az eMAG-nak.

Idén a járványhelyzet nyomán a háztartási eszközök és tisztítószerek voltak a Black Friday legnépszerűbb termékei, ezekből több mint 43 ezer darabot rendeltek. A játék/baba-mama termékek közel 42 ezres eladott termékkel a második helyre futottak be, a harmadikra pedig a mobil eszközök közel 31 ezer darabos eladással.

A leggyorsabban, az indulást követő mindössze 39 másodperc alatt az akciós árú iPhone SE 2020-as modellje fogyott el, amelyből 140 darab állt rendelkezésre. Kétszáz darabos készlettel indult az AMD processzoros, 15,6 colos Lenovo notebook értékesítése, de így is 46 másodperc alatt fogyott el a teljes fekete pénteki készlet. A jelentősen leértékelt, 32 colos Star-Light lapostévéből pedig 50 másodperc alatt vették meg mind a 400 darabot a vásárlók.

Az egyéb napokon nem elérhető, különleges ajánlatok közül két gépjármű, 12 darab féldisznó, 29 gramm arany, 93 darab egészségügyi szűrés (COVID vagy HPV), illetve 402 éjszakányi belföldi utazást rendeltek meg.

“Az eMAG fekete pénteki eredményei is jól szemléltetik, hogy a járványhelyzet milyen jelentős lökést adott a magyarországi e-kereskedelemnek: közel 26 ezer új internetes vásárló csatlakozott az idei Black Friday-hez, és csaknem minden második rendelést online fizettek ki. Az eMAG-gal továbbra is évente egyszer rendezzük meg a Black Friday-t, ami Magyarországon gyakorlatilag az online vásárlás ünnepének számít. Ezen az egy napon olyan kedvezményeket kínálunk, amelyet az év egyéb időszakaiban nem, ez viszont csaknem egy teljes éven át zajló előkészületet igényel” – mondta Várkonyi Balázs, az eMAG ügyvezető igazgatója.

Egy tipikus vásárló átlagosan 10 percet töltött az online áruházban, a látogatók döntő többsége (71 százalék) mobil applikációból intézte a bevásárlást, a vásárlók közel 46 százaléka pedig az online bankkártyás fizetést preferálta. A megrendelt termékek 88 százalékát kérték futáros házhoz szállítással, a maradék 12 százalékot a két budapesti, egy pécsi szaküzlet valamelyikébe, a vállalat saját easybox csomagautomatájába, vagy egyéb átvevőpontra rendelték.

A Black Friday legnépszerűbb termékkategóriái eladott darabszám alapján:

Háztartási eszközök és tisztítószerek 43094

Baba-mama termékek és játékok 41676

Mobiltelefon, tablet, okoseszköz 31210

Laptopok és IT termékek 25474

Szépségápolási készülékek és termékek 23127

Háztartási kisgépek 18288

Televíziók és audiorendszerek 16552

Hűtőszekrények és mosógépek 14355

Orvosi eszközök 7595

Divattermékek 4893

A Black Friday-es rendelések teljesítését idén december 4-ig vállalja az eMAG, de a rendelések 70 százaléka várhatóan 5 napon belül eljut majd a vásárlókhoz. Idén először az eMAG Black Friday-án megrendelt termékeket személyesen is át lehet venni a vállalat két budapesti, illetve pécsi üzletében, amelyekben a járványhelyzet miatt fokozott biztonsági intézkedésekkel óvják mind a vásárlók, mind a személyzet egészségét.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -