- Hirdetés -

Tehetséges egyetemistákat keres a P&G

|

- Hirdetés -

Már lehet jelentkezni a Procter&Gamble nagypresztízsű, idén először globálisan is meghirdetett versenyére, a „P&G CEO Challenge”-re. A CEO Challenge lehetőséget ad a világ különböző országaiból érkező tanulóknak arra, hogy részt vegyenek a head&shoulders márka egyik igen összetett üzleti tervének kidolgozásában. A résztvevőknek a kihívás négy szakaszát kell sikeresen teljesíteniük ahhoz, hogy lehetőségük nyíljon eljutni a versenyt lezáró, Cincinnatiban megrendezésre kerülő nemzetközi “P&G 2018 Signal” konferenciára.

 

A kezdeményezést, amely Közép-Európában harmadszor kerül megrendezésre, most először terjeszti ki a vállalat a világ minden országára. 36 országból tehetséges hallgatói kapnak végül lehetőséget arra, hogy a head&shoulders egy új termékének bevezetésére globálisan alkalmazható stratégiai tervet készítsenek elő. A head&shoulders a világ egyik lekedveltebb és legismertebb sampon márkája. Vállalásuk célja most az, hogy olyan tehetséges fiatalokat találjanak, akiknek a P&G csapatához is lehetőségük lesz csatlakozni.

 

A „P&G CEO Challenge” négy szakaszból áll. A kihívás iránt érdeklődő hallgatók 2017. november 20-ig tudják benyújtani online jelentkezésüket. A verseny következő szakaszában a jelentkezőknek egy, a verseny honlapján közzétett esettanulmányt kell megoldaniuk. Az ezt követő fordulót 2018. február 22-23-án, Budapesten tartják Magyarország, Horvátország és Szlovénia azon csapatai számára, akik sikeresen teljesítették az online esettanulmány megoldását. A régió legjobb csapata számára innen egyenes út vezet a 2018 áprilisában, Rómában megrendezésre kerülő Európai döntőbe. Európa minden régiós döntőse meghívást kap Olaszország fővárosába, ahonnan egy csapat Európa legjobbjaként repülhet Panamába, hogy ott a világ kiválasztottjaival találkozzon a döntőben. A győztes csapat egyik nyereménye, hogy részt vehet a Cincinnatiban megrendezésre kerülő, egyedülálló nemzetközi “P&G 2018 Signal” konferencián, ahol üzleti vezetők és menedzserek társaságában ismerhetik meg a legújabb piacformáló trendeket.

 

„Ez a kihívás segít kiválasztani a szakma legnagyobb tehetségeit, akik számára a P&G potenciálisan állást is ajánl majd. A részvétel nem csak azt jelenti, hogy a jelentkezők összemérik tudásukat a hasonlóan tehetséges kortársaikkal, hanem egy lehetőség arra is, hogy megismerjék vállalatunk működésének sajátos jellegét. Nagyon örülünk, hogy a projektben Magyarország is rész vesz. Biztosak vagyunk benne, hogy sokan fogják pozitívan értékelni a program által nyújtott lehetőséget, és inspirálni fogja őket karrierjük építésében. Napjainkban, amikor olyan sokat hallunk az alulértékelt fiatalságról, a P&G ismét megmutatja, hogy nagy reményeket támaszt a most felnövekvő generációval szemben és értékeli a professzionális hozzáállást, az erős karaktereket, és a fejlődési vágyat.” – mondta el Iva Baronova a P&G HR menedzsere.

 

A „P&G CEO Challenge” egy olyan program, amely lehetőséget ad résztvevői számára, hogy teszteljék és megerősítsék szakmai készségeiket valós vállalati körülmények között. Mindemellett a verseny egy versenyszabályokon alapuló, egyedülálló tapasztalatot is nyújt, betekintést enged egy globális vállalat üzleti folyamataiba.

 

“Nagyon örülök, hogy a mostani „P&G CEO Challenge” a head&shoulders márkához kapcsolódik. A folyamat során nem csak a részvevők technikai tudását lesz lehetőségünk megfigyelni, hanem azt is, hogy hogyan dolgoznak csapatban, és hogyan igyekeznek együtt kivitelezni a legjobb ötleteket és megoldásokat. A munkáltató szempontjából ma ezek a legfontosabb készségek és képességek. Szeretnék néhány személyes jó tanácsot is adni azoknak, akik részt vesznek a kihívásban: legyetek eltökéltek, szenvedélyesek, és ne féljetek magas célokat kitűzni magatok elé, mert csak így válthatjátok valóra szakmai álmaitokat.”- tette hozzá Maciej Reszczyński, a head&shoulders közép-európai brand menedzsere.

 

A „P&G CEO CHALLENGE” program kiváló lehetőség azoknak a hallgatóknak, akik a gyakorlatban szeretnék fejleszteni tudásukat, mindamellett, hogy ezzel akár a világ egyik legnagyobb nemzetközi vállalatához válthatnak belépőt.

 

„Ez a verseny azért más, mert kevésbé koncentrál az elméleti tudásra, sokkal inkább a gyakorlati készségekre, a megfelelő adatok elemzésre és leginkább a feladatok kreatív megközelítésére. A programnak köszönhetően Európa számos országából ismerkedhettem meg emberekkel és oszthattunk meg egymással tapasztalatokat gazdaság, marketing és kereskedelem témákban. Ezen felül lehetőséget kaptam egy nyári gyakorlatra is a vállalat pénzügyi részlegén, ami nagyon értékes tapasztalat volt számomra.” – mesélt a versenyről Artur Sarata, aki tavaly Közép-Európát képviselte az európai döntőben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiáll a nők mellett a Maltesers

Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi...

Újra a hazai utakat járják a Google autói

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen. A Google Utcaképnek köszönhetően...

Cannes – animációs filmstúdió kap tiszteletbeli Arany Pálma-díjat

Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap az Oscar-díjas japán animációs filmrendező, forgatókönyvíró Hajao Mijazaki által alapított Ghibli amimációs filmstúdió a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon májusban. A japán rendező az 1979-ben bemutatott Cagliostro vára című egészestés animációs filmmel...

Digitalizáció: nincs érdemi változás a kkv-szektorban

A Digiméter idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét. A főindex értéke százas skálán mérve 40 lett – ugyanez az érték 2020-ban és 2021-ben is 40 volt,...

5G-s újdonságok Barcelonából és videós trendek a BrandManiában

Elrajtol ma az RTL-en a BrandMania 24. évada, a 314. adásban az 5G-s fejlesztések kerülnek terítékre. A stáb Barcelonában, az MWC-n járt utána, hogy hol tartunk most és mit hoz a jövő a mobilhálózatok...

Közel félmilliárd forintnyi támogatást osztanak ki

A testület döntései nyomán az MTVA az idei év első negyedévében 4, a Médiatanács által meghirdetett pályázati eljárásban 82 támogatási szerződést kötött, melyeknek köszönhetően összesen 473 694 208 forintot oszt szét a nyertes pályázók...

Különleges bankkártyák a párizsi olimpia alkalmából

Mostantól a párizsi olimpiai játékok szellemiségét megidéző, egyedi Visa bankkártyákat igényelhetnek az MBH Bank ügyfelei, és nagyszabású, a két vállalat által támogatott kvízjáték kezdődik, amelynek győztesei párizsi utazást és olimpiai belépőt nyerhetnek. A kezdeményezés...

Új trendek a használtautó-piacon

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. A COVID-időszak kezdetben érthető módon...

Tovább erősödött a BioTechUSA

Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport, amely tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét. Közel 5 milliárd forintot...

Újabb változás az eMAG-on

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentős változások a HVG-nél

Távozik a hvg.hu felelős szerkesztője, Nagy Iván Zsolt, illetve Windisch Judit és Rovó Attila rovatvezetők is elhagyják a portált, a szerkesztőségtől elköszönők között van Dezső András is. A HVG vezetősége a napokban döntött a...

Kiáll a nők mellett a Maltesers

Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi...

Újra a hazai utakat járják a Google autói

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen. A Google Utcaképnek köszönhetően...

Cannes – animációs filmstúdió kap tiszteletbeli Arany Pálma-díjat

Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap az Oscar-díjas japán animációs filmrendező, forgatókönyvíró Hajao Mijazaki által alapított Ghibli amimációs filmstúdió a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon májusban. A japán rendező az 1979-ben bemutatott Cagliostro vára című egészestés animációs filmmel...

Digitalizáció: nincs érdemi változás a kkv-szektorban

A Digiméter idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét. A főindex értéke százas skálán mérve 40 lett – ugyanez az érték 2020-ban és 2021-ben is 40 volt,...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...