Szerződést hosszabbít a TV2

Az Adaptive Media bizonyult a legjobbnak a TV2 online tenderén, így ötödik évbe lép az ügynökség és a televízió együttműködése.

2012-ben megújult, és a SuperTV2 novemberi indulásával 4 csatornássá bővült a TV2-csoport online portfóliója. A digitális médiafelületek értékesítésére meghirdetett tenderen a pályázók közül az Adaptive Media Sales House bizonyult a legjobbnak, így a két cég 2008 vége óta tartó kereskedelmi együttműködése idén az ötödik évébe lép.

„A TV2-csoport csatornáinak weboldalai tavaly arculati és szerkezeti megújításon estek át, melynek fontos része volt az is, hogy a felületeinken még szélesebb körű és kreatívabb kommunikációs megoldásokat kínálhassunk ügyfeleink számára. Az így kialakított és megújított weboldalaink hirdetésértékesítésével továbbra is az Adaptive Media Sales House-t bízzuk meg, akik már évek óta kiváló partnereink ezen a területen” – mondta a döntés kapcsán Rákosi Krisztián, a TV2 digitális média csoportvezetője.

Szabó Ákos, az Adaptive Media üzletfejlesztési és online hirdetésértékesítési vezetőjének elmondása szerint nagy öröm számukra, hogy folytathatják a TV2-csoporttal a közös munkát, ami tavaly minőségileg új korszakba lépett. „A TV2 komoly elkötelezettséggel fejleszti a digitális portfólióját, és jelentős elismerésnek tekintjük, hogy nemcsak az eddigi teljesítményünk alapján, hanem a versenytársakkal való összevetésben is nekünk szavaztak bizalmat a 2013-as évre” – tette hozzá Szabó Ákos.

  • Megosztom