R-Time Ventures néven startupbefektetőként is megjelenik a piacon az RTL Magyarország – mondta Vidus Gabriella, a tévétársaság vezetője a Marketing&Media magazinnak. Az RTL-vezér csütörtökön az Országos Marketing Konferencia második napján ismereteti az R-Time Ventures-zel kapcsolatos részletes terveit.
“Eddig is sokkal több kis- és középvállalatot tudtunk megszólítani az RTL Most 1.0-val és más digitális felületeinkkel, mint a televízióval. De igen, bővülhet ez a kör. Sőt, készülünk egy nagy meglepetéssel. R-Time Ventures néven egy media- for-equity projekttel befektetőként is meg fogunk jelenni a startuppiacon. Olyan startupoknak adunk majd támogatást, nem készpénzt, hanem a legnagyobb értékünket, a saját felületeinket, amelyeknek hiányzik a forrás a marketingtevékenységük támogatására. Egyfajta marketing-ugródeszka leszünk, egy kiválasztási folyamat végén.”
Mint mondta több száz millió forintot jelent ez egy évben. Hogy hány cég között oszlik majd meg ez az összeg, az a termékektől függ – jelezte a vezető.
Vidus Gabriella a Marketing&Mediának beszélt még a megújuló digitális felületükről, az online videós robbanásról és arról is, hogy a digitális jogok esetén nem pusztán tartalombeszállítók szeretnénk lenni, hanem:
“Egy újfajta együttműködési lehetőség nyílik meg a disztribúciós partnerek felé, amellyel a digitális tartalmainkat tudjuk becsomagolni és továbbértékesíteni. Számunkra és számukra is egyre fontosabbak a másodlagos jogok, mert a klasszikus televíziós piac alakulása miatt nem pancsolunk a jólétben. Végre alkalom nyílik arra, hogy egyedi megállapodásokat tudjunk kötni. A disztribútorok ugyanis eddig csak a lineáris jogért fizettek, a live streamért nem. A digitális jogok esetén pedig mi nem pusztán tartalombeszállítók szeretnénk lenni, hanem platformpartnerek. Ez nem ördögtől való gondolat.
Firtattuk továbbá azt is, mi lesz 20 év múlva. Részletek a Marketing&Media magazin pénteken megjelenő legfrissebb számában.
- Hirdetés -
Startupokba fektet az RTL
|
- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Jó hír az Auchan vásárlóinak
Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...
Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat
Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...
Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB
Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...
Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél
Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...
A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban
A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...
Gyorsított a Vodafone
A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...
Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók
A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...
Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek
Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...
Változások a Central Médiacsoportnál
Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...
Fesztiválozik az Auchan
A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -