Startupokba fektet az RTL

R-Time Ventures néven startupbefektetőként is megjelenik a piacon az RTL Magyarország – mondta Vidus Gabriella, a tévétársaság vezetője a Marketing&Media magazinnak. Az RTL-vezér csütörtökön az Országos Marketing Konferencia második napján ismereteti az R-Time Ventures-zel kapcsolatos részletes terveit.

“Eddig is sokkal több kis- és középvállalatot tudtunk megszólítani az RTL Most 1.0-val és más digitális felületeinkkel, mint a televízióval. De igen, bővülhet ez a kör. Sőt, készülünk egy nagy meglepetéssel. R-Time Ventures néven egy media- for-equity projekttel befektetőként is meg fogunk jelenni a startuppiacon. Olyan startupoknak adunk majd támogatást, nem készpénzt, hanem a legnagyobb értékünket, a saját felületeinket, amelyeknek hiányzik a forrás a marketingtevékenységük támogatására. Egyfajta marketing-ugródeszka leszünk, egy kiválasztási folyamat végén.”

Mint mondta több száz millió forintot jelent ez egy évben. Hogy hány cég között oszlik majd meg ez az összeg, az a termékektől függ – jelezte a vezető.

Vidus Gabriella a Marketing&Mediának beszélt még a megújuló digitális felületükről, az online videós robbanásról és arról is, hogy a digitális jogok esetén nem pusztán tartalombeszállítók szeretnénk lenni, hanem:

“Egy újfajta együttműködési lehetőség nyílik meg a disztribúciós partnerek felé, amellyel a digitális tartalmainkat tudjuk becsomagolni és továbbértékesíteni. Számunkra és számukra is egyre fontosabbak a másodlagos jogok, mert a klasszikus televíziós piac alakulása miatt nem pancsolunk a jólétben. Végre alkalom nyílik arra, hogy egyedi megállapodásokat tudjunk kötni. A disztribútorok ugyanis eddig csak a lineáris jogért fizettek, a live streamért nem. A digitális jogok esetén pedig mi nem pusztán tartalombeszállítók szeretnénk lenni, hanem platformpartnerek. Ez nem ördögtől való gondolat.

Firtattuk továbbá azt is, mi lesz 20 év múlva. Részletek a Marketing&Media magazin pénteken megjelenő legfrissebb számában.

  • Megosztom