R-Time Ventures néven startupbefektetőként is megjelenik a piacon az RTL Magyarország – mondta Vidus Gabriella, a tévétársaság vezetője a Marketing&Media magazinnak. Az RTL-vezér csütörtökön az Országos Marketing Konferencia második napján ismereteti az R-Time Ventures-zel kapcsolatos részletes terveit.
“Eddig is sokkal több kis- és középvállalatot tudtunk megszólítani az RTL Most 1.0-val és más digitális felületeinkkel, mint a televízióval. De igen, bővülhet ez a kör. Sőt, készülünk egy nagy meglepetéssel. R-Time Ventures néven egy media- for-equity projekttel befektetőként is meg fogunk jelenni a startuppiacon. Olyan startupoknak adunk majd támogatást, nem készpénzt, hanem a legnagyobb értékünket, a saját felületeinket, amelyeknek hiányzik a forrás a marketingtevékenységük támogatására. Egyfajta marketing-ugródeszka leszünk, egy kiválasztási folyamat végén.”
Mint mondta több száz millió forintot jelent ez egy évben. Hogy hány cég között oszlik majd meg ez az összeg, az a termékektől függ – jelezte a vezető.
Vidus Gabriella a Marketing&Mediának beszélt még a megújuló digitális felületükről, az online videós robbanásról és arról is, hogy a digitális jogok esetén nem pusztán tartalombeszállítók szeretnénk lenni, hanem:
“Egy újfajta együttműködési lehetőség nyílik meg a disztribúciós partnerek felé, amellyel a digitális tartalmainkat tudjuk becsomagolni és továbbértékesíteni. Számunkra és számukra is egyre fontosabbak a másodlagos jogok, mert a klasszikus televíziós piac alakulása miatt nem pancsolunk a jólétben. Végre alkalom nyílik arra, hogy egyedi megállapodásokat tudjunk kötni. A disztribútorok ugyanis eddig csak a lineáris jogért fizettek, a live streamért nem. A digitális jogok esetén pedig mi nem pusztán tartalombeszállítók szeretnénk lenni, hanem platformpartnerek. Ez nem ördögtől való gondolat.
Firtattuk továbbá azt is, mi lesz 20 év múlva. Részletek a Marketing&Media magazin pénteken megjelenő legfrissebb számában.
- Hirdetés -
Startupokba fektet az RTL
|
- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Kiáll a nők mellett a Maltesers
Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi...
Újra a hazai utakat járják a Google autói
A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen.
A Google Utcaképnek köszönhetően...
Cannes – animációs filmstúdió kap tiszteletbeli Arany Pálma-díjat
Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap az Oscar-díjas japán animációs filmrendező, forgatókönyvíró Hajao Mijazaki által alapított Ghibli amimációs filmstúdió a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon májusban.
A japán rendező az 1979-ben bemutatott Cagliostro vára című egészestés animációs filmmel...
Digitalizáció: nincs érdemi változás a kkv-szektorban
A Digiméter idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét. A főindex értéke százas skálán mérve 40 lett – ugyanez az érték 2020-ban és 2021-ben is 40 volt,...
5G-s újdonságok Barcelonából és videós trendek a BrandManiában
Elrajtol ma az RTL-en a BrandMania 24. évada, a 314. adásban az 5G-s fejlesztések kerülnek terítékre. A stáb Barcelonában, az MWC-n járt utána, hogy hol tartunk most és mit hoz a jövő a mobilhálózatok...
Közel félmilliárd forintnyi támogatást osztanak ki
A testület döntései nyomán az MTVA az idei év első negyedévében 4, a Médiatanács által meghirdetett pályázati eljárásban 82 támogatási szerződést kötött, melyeknek köszönhetően összesen 473 694 208 forintot oszt szét a nyertes pályázók...
Különleges bankkártyák a párizsi olimpia alkalmából
Mostantól a párizsi olimpiai játékok szellemiségét megidéző, egyedi Visa bankkártyákat igényelhetnek az MBH Bank ügyfelei, és nagyszabású, a két vállalat által támogatott kvízjáték kezdődik, amelynek győztesei párizsi utazást és olimpiai belépőt nyerhetnek. A kezdeményezés...
Új trendek a használtautó-piacon
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt.
A COVID-időszak kezdetben érthető módon...
Tovább erősödött a BioTechUSA
Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport, amely tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét. Közel 5 milliárd forintot...
Újabb változás az eMAG-on
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint...
- Hirdetés -