Rangos elismerést kapott a fiataloknak szóló kampány

PR megoldások segítségével sikerült megismertetni a fiatal célcsoporttal, hogy mit is csinál egy Bid manager egy SSC-ben. Ezzel a rendhagyó megoldással érdemelte ki a Lounge Communications a HRKOMM Award Y és Z generáció számára készült legtalálóbb kampány kategóriájának ezüst elismerését. A hagyományos álláshirdetések helyett a vállalat által meghirdetett pozíciókra úgynevezett job description videókkal toborozta a potenciális munkavállalókat.

„Jó jel a jövőre nézve, hogy az idei szezon első short listjét rögtön díjra tudtuk váltani. Ügyfelünk bátor és innovatív kezdeményezésén túl a kollégáim elkötelezettségének, szakmaiságának és a közös munkát jellemző gördülékeny ügyfélkapcsolatnak köszönhető ez a díj, amit a terveink szerint még akár idén több hazai és nemzetközi elismerés követ majd” – mondja Mamusits Péter, az elmúlt évben duplájára bővülő csapattal és növekvő ügyfélkörrel rendelkező Lounge Communication ügyvezetője.

Mit csinál a Bid manager?

Mivel foglalkozhat vajon egy Tax Accountant és egy Bid Manager egy SSC-ben? – tették fel a kérdést az utca emberének, többnyire a célcsoportba tartozó fiataloknak. A válaszokból készült videókkal egyaránt kívánták népszerűsíteni a márkát, edukálni az SSC szektor iránt érdeklődő fiatalokat, és persze betölteni az üres álláshelyeket.

A 2018. áprilisában indított egyhónapos Facebook kampány összesen közel félmillió embert ért el. A videók a helyzetkomikum és a formátum miatt virálisan is terjedtek a közösségi oldalakon, így már a hirdetési kampányt megelőzően is több ezren látták. A kampány eredményeként beérkezett önéletrajzok alapján a VSS sikeresen összeállította a tervezett csapatokat.

A megbízó a Vodafone Shared Services Budapest volt, a kampány megvalósítását és koordinációját a Lounge Communication, online menedzselését a Humán Telex végezte. A produkciós cég a Modulär volt.

  • Megosztom