- Hirdetés -

Ők a legnépszerűbb celebek

|

- Hirdetés -

A Marketing&Media magazin elkészítette egyedülálló toplistáját a magyarországi hírességekről, amelynek az élén Majka végzett. Ő volt az, akit tavaly sokan néztek a televízióban, jó néhányszor szerepelt a bulvárlapok címlapjain és a közösségi médiában is hatalmas a rajongótábort gyűjtött össze. A dobogóra felkerült még Liptai Claudia és Marsi Anikó.

 

A magyar hírességekről, celebekről még soha nem készült ennyire részletes lista, amely a bulvárújságok címlapján való megjelenéseket, a közösségi médiás jelenlétet, valamint a televíziós szerepléseket összesítette volna. Ezek alapján Majoros Péter, azaz Majka lett az ország legnépszerűbb celebje, aki tavaly a TV2-n A nagy duett, a Star Academy, illetve a Sztárban sztár című műsort vezette, a hírességek közül kiemelkedően aktív volt a közösségi médiában, azon belül is az általunk szemlézettek közül a Facebookon. A bulvárlapok címlapjain 22 alkalommal szerepelt, a már említett show-műsorok pedig összességében több millió embert vonzottak a képernyők elé.

 

A listánkon szereplők közül Majkán kívül másról nem mondható el, hogy mindhárom kategóriában bekerült a legjobbak közé, hiszen az összesített listánkon második helyet szerzett Liptai Claudia inkább a címlapszereplésben volt erős, hiszen 52 alkalommal is feltűnt a bulvárújságok borítóján, valamint a televíziós show-műsorok vezetésének köszönhette előkelő helyezését. Hozzá hasonlóan a harmadik helyen végzett Marsi Anikó is leginkább a Tények nézettsége miatt található ilyen előkelő pozícióban. A közösségi média ugyancsak nem az ő terepe volt, a címlapokon viszont 14 alkalommal volt látható.

 

A Top 25-ös listát böngészve feltűnő, hogy milyen sok a televíziókhoz kötődő híresség, azaz bátran kijelenthetjük, hogy a sztárépítésben még mindig a televízióé a vezető szerep, ezen belül is a két nagy kereskedelmi csatornacsalád a meghatározó. A rangsort az RTL-hez, valamint a TV2-höz kapcsolódó hírességek uralják, a közszolgálati televíziókat csupán Jakupcsek Gabriella képviseli, ám ő nem tévés nézettségének, hanem a bulvárlapok címlapjain való szereplésének köszönheti, hogy felkerült listánkra.

 

Listánkon kivételnek számít Rubint Réka és Hosszú Katinka, akik egyik tévéadóhoz sem köthetők szorosan, és rangsorunkon ők azok, akik a sikeres közösségi médiás jelenlétüknek köszönhetik, hogy bekerültek a top 25-be. Rubint Réka büszkélkedhet a legtöbb Facebook-követővel, és bár néhányszor a címlapokon is helyet kapott, egyértelműen a közösségi médiás jelenléte miatt került be a Top 25-be.

 

Az olimpiai bajnok Hosszú Katinka pedig amellett, hogy nagyon sok követője van a Facebookon és a listánkon szereplők közül Istenes Bence után a legtöbb az Instagramon, tavaly 33-szor a bulvárlapok címlapján is megfordult, egyrészt olimpiai sikereivel, másrészt a úszószövetséggel való botrányával. Emellett a listánkon szereplők közül ő az, akinek a márkaereje töretlenül felfelé ível, köszönhetően a férjével, Shane Tusuppal elindított Iron Lady brandnek.

 

A legnépszerűbb celebek 25-ös toplistáját a Marketing&Media magazin legújabb számában nézheti meg.

 

Baross Gábor

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...