- Hirdetés -

Ők a közösségi média sztárjai

|

- Hirdetés -

Ahogy az olimpián a medencében, Hosszú Katinka a legnépszerűbb közösségi médiás hírességek rangsorában is az első helyen végzett a Marketing&Media magazin által összeállított listán. A legnépszerűbb celebek a Facebookon és az Instagramon is jelen vannak, bár van, akinek elég egy platform is az előkelő helyezéshez.

 

Hosszú Katinka lett a legnépszerűbb híresség a közösségi médiában. Az olimpiai bajnok úszó 476 ezer követőt tud magáénak a Facebookon, 224 ezret az Instagramon, és a két platform összesítése alapján ő lett a legjobb a közösségi médiában a Marketing&Media magazin összeállítása szerint. Facebookos követői számával ő a negyedik legtöbb rajongóval büszkélkedő híresség ezen a platformon, ráadásul 2015-höz képest 259 ezerrel növelte rajongói számát, amely a harmadik legtöbb volt tavaly. Az ő esetében érdemes megemlíteni, hogy a rajongói nem csak itthonról kerülnek ki, hiszen bejegyzéseinek nagyon sok külföldi követője is van.

 

Ugyancsak számos határon túli rajongójának köszönheti előkelő helyezését a modell Palvin Barbara, aki a facebookos top 10-es listánkra 296 ezer rajongójával nem fért, ám mivel az Instagramon döbbenetesen sok, 4,9 millió követője van, így megérdemelten végzett összesített táblázatunk második helyén.

 

A Front Page Communication által üzemeltetett Fészbuker.hu segítségével összeállított legnépszerűbb közösségi médiás hírességek huszonötös rangsorban, amely a facebookos és az instagramos rajongószám alapján állt össze, a dobogó harmadik fokát Rubin Réka foglalja el, aki a 2017. január 1-jei adatok szerint a legtöbb, 833 ezer Facebook-rajongóval büszkélkedhet, emellett az Instagramon 107 ezer követőt gyűjtött össze. Schobert Norbi felesége 2015-höz képest az elmúlt évben 105 ezerrel növelte rajongói számát a legnépszerűbb közösségi oldalon. Amint azt Rubint Réka korábban nyilatkozta lapunknak, a bejegyzéseket ő írja személyesen, és ha egy vele együttműködő cég ír meg egy posztot, azt a saját arculatára formálja, hogy illeszkedjen a stílusához.

 

A top 25-ös listából jól látszik, hogy a közösségi média, azon belül is inkább az Instagram elsősorban a fiatalabbak terepe, az idősebb generációt csupán Frei Tamás, Mága Zoltán és Borbás Marcsi képviseli, és mindannyian a Facebooknak köszönhetik a rangsorba kerülésüket. Ők vagy nincsenek jelen az Instagramon, vagy nagyon alacsony az instás követőik száma. Rajtuk kívül Szandi sem igazán használja az Instát, ám a listánkon az előkelő nyolcadik helyen végzett Kasza Tibor lehet a jó példa arra, hogy egy közösségi médiás oldal is elég lehet a népszerűség fenntartásához, hiszen ő az, akinek ugyancsak nincs számottevő aktivitása az Instagramon, ám a Facebookon 823 ezres rajongótáborral büszkélkedhet, amely a második legtöbb a celebek között.

 

A huszonötös listán kilencen vannak azok, akik mind a két platformon több mint százezer követővel büszkélkedhetnek, a többiek vagy az egyik, vagy a másik eszközt favorizálják. Csupán három hölgy, Lévai Adrienn, Hódi Pamela és Dukai Regina az, aki inkább a képek, mint a szöveg erejében hisz, hiszen ők azok, akiknek több rajongójuk van az Instán, mint a Facebookon. Közülük Lévai Adrienn esetében van a legnagyobb a különbség a két platform között, hiszen míg az Instagramon 396 ezren kedvelik, és ezzel ő a második legtöbb követővel büszkélkedő híresség, addig a Facebookon mindössze 12 ezren követik az oldalát.

 

Az összeállítást teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvashatja el.

 

Baross Gábor

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...

Különleges mesekönyv készült

Hiánypótló kiadvány hívja fel a figyelmet arra, hogy mit tehetünk felelős felnőttként a gyerekek biztonságáért. A Minden gyerek kicsi kincs című könyv Gyurkó Szilvia, a Hintalovon Alapítvány gyerekjogi szakértőjének szakmai támogatásával készült és jelent...

Rengeteget adományoztak a Tesco vásárlói

138 962 kiló tartósélelmiszert adományoztak a vásárlók a Magyar Élelmiszerbank Egyesület országos tartósélelmiszer-gyűjtő akciójában a hétvégén. Ez a mennyiség csaknem másfélszerese a tavaly felajánlottnak, így országszerte közel 27 800 rászoruló kaphat támogató csomagot az...

Újabb Dűne sorozat érkezik

Casey Bloys, az HBO és a Max tartalomért felelős elnök-vezérigazgatója bemutatta a Max saját gyártású sorozata, a Dűne: Prófécia első teaserét. A hat epizódból álló évad idén ősszel debütál a Maxon.A DŰNE – PRÓFÉCIA...

Régóta várt funkciót tesz elérhetővé a Wolt

Mostantól a Wolt magyarországi felhasználói egyszerre két, ugyanazon a környéken található étteremből vagy üzletből is rendelhetnek - egyetlen szállítási díjért.A funkciót először Helsinkiben tette elérhetővé a Wolt, a napokban pedig elkezdte kiterjeszteni azt Magyarországra,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...