Növekedne a Népszabadság

Az előfizetői szám növekedését, az árus példányszám stabilizálódását várja a Népszabadság megújulásától Hanák Tamás a Népszabadság Zrt. kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

Önmagához képest egyértelműen forradalmat csinált, legalábbis a dizájn területén a Népszabadság – mondta lapunknak adott interjújában Hanák Tamás. A változások közül a Népszabadság Zrt. kereskedelmi vezérigazgató-helyettese szerint a logó és tördelés módosítása a legmarkánsabb. De indultak új rovatok is Rivalda, 24 óra címmel és hangsúlyosan jelennek meg a jövőben képek, infografikák, amelyek azon túl, hogy látványosak, mindenképp tartalmi elemnek számítanak.

 

 

A megújulástól fél éves időtávban az előfizetői szám növekedését, az árus példányszám stabilizálódását várják a napilapnál. A 30-59 éves aktív, befutott értelmiségiek, illetve azon sikeresek körében szeretné növelni olvasói bázisát a Népszabadság, akik szeretik maguk kialakítani a véleményüket a látott/megismert információk alapján.

 

A visszajelzések alapján a kampány, és a megújulás felkeltette a hirdetők figyelmét is, és többen megrendelésükkel jelezték, hogy ki kívánják használni a megnövekedett érdeklődésből adódó előnyöket. Áprilisban ez már a konkrét hirdetési bevételeiken is látszani fog – tette hozzá Hanák Tamás.

 

A Hanák Tamással készült interjút teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin múlt héten megjelent számában olvashatják.

  • Megosztom