Női vitorlásversenyt indít a sztárfodrász

Zsidró Tamás sztárfodrász – hagyományteremtő szándékkal – női vitorlásversenyt indít. Az első Kékharisnya Regatta július 11-én fut ki, Balatonföldvárról. A kezdeményezéshez pillanatok alatt több támogató és partner is társul szegődött, többek között a FIAT, a Somersby, L’ORÉAL vagy médiatámogatóként a TV2, illetve hazai lappiac legfrissebb sztármagazinja, a HELLO! is.

 

„Tavaly nyáron, a Balatonon vitorlázva figyeltem meg, hogy tízből nyolc hajón a hölgyek aktívabbak” – meséli Zsidró Tamás, a vitorlásverseny eredettörténetét. “Egy vitorláson, ha két fő a legénység, az rendszerint egy pár. És a szerepmegosztás úgy működött, hogy a férfi hátul állt a kormánynál és dirigált, a nő pedig húzta a köteleket, vonta a vitorlát, csörlőzött” – ad képet a tapasztalatairól a sztárfodrász. Ekkor fogalmazódott meg benne, hogy ha ezek a hölgyek ilyen jól megállják a helyüket, mint mancsaft, akkor biztosan képesek ellátni a kapitányi feladatokat is. “Kell tehát szervezni egy olyan amatőr vitorlásversenyt, ahol kizárólag nők indulhatnak. Rögtön a nevét is kitaláltam: ha a férfiaké – na jó, zömmel a férfiaké – a „kékszalag” vitorlásverseny, akkor a hölgyeké lesz a „Kékharisnya Regatta” – mondja a hajszobrász.

 

Zsidró nem csupán a rendezvényszervezői, de a sales-marketing feladatokba is belekóstolt. „Manapság pénzt szerezni bármire, nagyon nehéz” – vonja le a következtetést Zsidró. Szerinte azonban a vitorlás világ résztvevői tágabb horizonttal rendelkeznek. “Ők a tengeren vagy a Balatonon megtapasztalnak egy olyan életvitelt, ami boldogít: körülveszi őket a gyönyörű természet, a végtelennek tűnő víztükör, látják a naplementét és a napfelkeltét. A kikötői létnek varázsa van, remek bulik kerekednek, barátságok szövődnek. Ebben a körben elkezdett működni a szeretet marketing” – mondja a sztárfodrász.“Akit csak felkértem szponzornak, azonnal igent mondott, sőt, olyan is akadt, aki engem keresett meg, hogy szeretné a versenyt támogatni. Mert ez egy olyan misszió, a nők erősítése és támogatása, ami mindenkit érdekel.”

 

A verseny a bevételéből jótékony célra is adakozik. A sztárfodrász szintén a vitorlázás során ismerte meg azokat a hölgyeket, akik egy mellrákalapítványnak dolgoznak. Így ezt a szervezetet, a Mellrákinfó Egyesületet támogatja majd a Kékharisnya Regatta.

 

Kékharisnya Regatta támogatók közt tehát ott a FIAT, a HELLO! Magazin, a TV2, a Somersby, a Konyári, a Carlsberg Hungary, a L’ORÉAL Professionnel Paris, a Hair Clinic, természetesen a Zsidró Hajszalonok, a Karrier.hu, a Vízitaxi – Földvár Echo Kft., a Bravo 6.0, az Ellen, a Magyar Vitorlás Szövetség, a Glob-2000 Kft. és a Balatonföldvár turisztikai régió.

 

Együttműködő partnerek továbbá a Balatonföldvári Önkormányzat, a Vízimentők Országos Szövetsége, a Balatoni Vízirendészet és a BAHART.

  • Megosztom