Mobilban erősít a sales house

Az Adaptive Media Sales House a növekvő méretű portfóliója hatékony értékesítésére mobil üzletágat hozott létre.

„– Óriási bővítést hajtottunk végre 2013 végén a mobilhirdetési portfóliónkat illetőleg, ami örömteli kihívásokat jelent a számunkra és nagy várakozással tölt el bennünket a jövőre nézve”– közölte Szabó Ákos, az Adaptive Media üzletfejlesztési vezetője az új üzletág létrehozása kapcsán. „– Rendkívül változatos tartalmi környezetet és formai eszközöket nyújtunk immár mobilfelületeken is, és törekszünk rá, hogy ebben a műfajban is az Adaptive Mediától más területeken megszokott kreatív megoldásokkal tudjuk kiszolgálni ügynökségi és hirdető ügyfeleinket.”

„2014 egyértelmű mérföldkő a mobilhirdetések szempontjából az Adaptive Media számára.” – nyilatkozta Sopov István, az Adaptive Media ügyvezetője. „Látványos új mobilportfóliónk gazdag kínálatával, a benne található népszerű és nagy elérésű kiadványokkal komoly pozíciót szándékozunk kivívni a piacon. Az újonnan létrehozott mobilhirdetési divíziónk feladata, hogy ezt a célt megvalósítsa.”

Az Adaptive Media Sales House mobilportfóliójában a 444.hu reszponzív mobilfelületein, az Időkép.hu mobiloldalain és applikációin kívül megtalálhatók többek között a Privátbankár.hu, a Tőzsdefórum.hu és az mfor.hu üzleti kiadványok, a Femcafe.hu és a Bien.hu életmódoldalak, a PCWorld.hu, a Computerworld.hu és a GameStar.hu mobilfelületei, az ApróSéf.hu gasztroapplikáció, valamint további számos kiadvány mobiloldalai és mobilra optimalizált felületei.

  • Megosztom