Mit tud cégéről a nyomtatója, és ehhez ki férhet hozzá?

A GLOBAL-UNION Kft. szoftvereivel és multifunkcionális nyomtatóival új szintre emeli a dokumentumkezelés fogalmát, növelve a hatékonyságot és javítva a vállalkozások belső folyamatait. Érdemes odafigyelni erre a cégre, mely új alapokra helyezi a dokumentumkezelésről való gondolkodásmódunkat. (x)

Évente több ezer új vállalkozást jegyeznek be Magyarországon. Vajon mi teszi az egyiket sikeressé, míg a másikat döcögőssé? Mire van szüksége egy cégnek, hogy hosszú távon is sikeres legyen? A válasz talán egyszerűbb, mint gondolnánk.

Ha a sikert nem pillanatokban, hanem hónapokban, években és évtizedekben szeretnénk mérni vállalkozásunk életében, akkor van egy apró dolog, ami nem maradhat ki a cégünk szerkezetéből. Ez nem más, mint a megfelelő dokumentumkezelés.

Belegondolt már abba, hogy kollégái mennyi időt töltenek a nyomtatással, szkenneléssel, illetve a dokumentumok továbbításával a megfelelő helyre? Vagy abba, hogy a folyosói nyomtatóra kiküldött bizalmas oldalakat illetéktelenek is elérhetik, ameddig nem megy oda és veszi ki őket a nyomtatóból? Esetleg abba, hogy amikor lecseréli az irodai nyomtatóját, az új tulajdonos hozzáférhet-e majd annak merevlemezén tárolt bizalmas adatokhoz?

Valós problémák, és ezekre kínál megoldást a Global Union, ráadásul egyedileg, cégre szabva.

Sokan hiszik úgy, hogy mindegyik vállalkozás ugyanúgy nyomtat, szkennel, vagy tárol adatokat. Az egészségügyi szektor bizalmas, személyes adatokkal dolgozik. Reklámügynökségek, marketing és PR cégek számára az a legfontosabb, hogy a megálmodott kreatív anyag nyomtatva is úgy nézzen ki, mint a monitoron. Jogi és gazdasági szektorok esetén fontos lehet a nyomtatások költséghelyekre való lebontásának képessége, valamint a nyomtatási rendszer magas rendelkezésre állása.

A nyomtatón keresztülfutó dokumentumaink biztonságos kezeléséhez a Data Security Kit opció a megoldás, míg ha a fizikai nyomatok illetéktelen kezekbe való kerülését kívánjuk megakadályozni, akkor a MyQ nyomtatásfelügyeleti rendszer segíthet ebben. Mindkét megoldás a GDPR megfelelőségünket is támogatja a nyomtatásokra vonatkozóan.

Az érintőkijelzős KYOCERA készülékeken a MyQ rendszer lehetővé teszi, hogy egyénileg testre szabott kezelőfelületet használjunk, ami pontosan az adott cég vagy munkacsoport folyamatait fogja leegyszerűsíteni, ezzel gyorsítva és egyszerűsítve a kollégák munkáját.

A MyQ rendszer pontos és részletes nyilvántartást vezet a nyomtatásokról, ezzel támogatva a tervezést és az eszközpark optimalizálását.

Optimalizálja dokumentumkezelését a GLOBAL-UNION Kft. tanácsadói segítségével, kérjen cégére szabott ajánlatot még ma!

 

 

  • Megosztom