Mélyponton Hajdú Péter műsora

Vasárnap este ismét tarolt a TV2, viszont a hét többi részén az RTL Klub jobban szerepelt és így továbbra is nagy fölénnyel nyerték a hetet. Hajdú Péter műsora egyelőre nem tűnik sikertörténetnek.

Az elmúlt héten megmerevedtek a nézettségi erőviszonyok az RTL Klub és a TV2 között. Mindkét csatorna főműsoridős közönségaránya – a 18-49 évesek körében – 0,1 százalékponttal emelkedett. Az RTL Klub 20,4, a TV2 pedig 13,8 százalékos heti közönségarányt ért el. Ezen belül a hétköznapokon – szokás szerint – nagyobb az RTL Klub fölénye: 21,7 százalékot produkáltak, miközben a TV2 11,6 százalékot.
Szombaton kisebb a különbség a két csatorna között, de az RTL Klubnak (19,9 százalék) jobb eredményt sikerült elérnie, mint a TV2-nek (16,7 százalék). Vasárnap viszont továbbra is nagyon erős a TV2 (21,7 százalék), az RTL Klub a hét utolsó napján csak 14,4 százalékos share-re volt képes.

Hírműsorok: nőtt a különbség

Mindkét csatorna esti hírműsorának csökkent a heti átlagos közönségaránya. Az RTL Híradó 20,9 százalékos, a Tények pedig 15,4 százalékos közönségarányt hozott össze.  Az egy héttel korábbihoz képest az RTL-es hírműsornál ez 0,7 százalékpontos, a Tényeknél viszont 1,6 százalékpont csökkenést jelent, azaz nőtt a differencia a két műsor között.
Az RTL Klubon a hétköznap esti saját gyártású produkciók közül a Farm erősödött, hétfőtől péntekig 21,9 százalékos átlagot produkált. Az Éjjel-nappal Budapest (23,4 százalék) és a Barátok közt (24,6 százalék) pedig a korábbi héthez hasonlóan teljesített.
A TV2-n a Drágám, add az életed továbbra is a csatornaátlagot meghaladó mértékű share-t ér el, ez a múlt héten 16,6 százalékot jelentett. A Jóban Rosszban viszont kissé az átlag alatt teljesített a maga 10,3 százalékával.

A Nagy Duett és egy film az élen

A TV2 nagy hétvégi produkciói közül a Kismenőknél továbbra is sikeresebb a Nagy Duett, de az előbbinek sincs oka panaszra. A szombati tehetségkutató a múlt héten 18,6 százalékos share-t ért el, ami magasan a TV2 átlaga feletti teljesítmény. A korábbiaknál azonban az elmúlt szombaton erősebb volt a Farm (21,9 százalék), eddig a műsor ezen a napon nem ugrotta meg a 20 százalékos határt.

Vasárnap a Nagy Duett 29,6 százalékos közönségarányt ért el. Ez a 18-49 éveseknél 418 ezres nézettséget jelentett, a teljes lakosságnál pedig 33,7 százalékos share-t és 1,3 millió nézőt. Ezzel a teljes lakosságnál a hét legnézettebb műsora lett a Nagy Duett. A 18-49 éveseknél azonban meglepetésre az RTL Klubon hétfő este sugárzott Nász-Ajánlat című film bizonyult a legmagasabb nézettségűnek.

Tíz százalék alatt a Showtime

Vasárnap került képernyőre a TV2-n a Showtime Hajdú Péterrel című showműsor harmadik része. A produkció az eddigi teljesítménye alapján bukásnak tűnik. A Showtime ugyanis mindössze 9,9 százalékos közönségarányt ért el. Ez különösen annak fényében rossz eredmény, hogy előttük a Nagy Duett ennél majdnem háromszor magasabb share-t ért el.

Hajdú Péter műsoránál a nézettség trendje sem ad okot túl nagy bizakodásra. Az első adás 17,1 százalékos, a második 13,4 százalékos közönségarányt hozott. A múlt héten az ugyanebben a sávban sugárzott Az elnök végveszélyben című film pedig 13,6 százalékos eredményt ért el.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop20het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop20hetiteljes

 

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés
Megjegyzés: amennyiben külön nem jelezzük, akkor az adatok a 18-49 évesekre vonatkoznak és magukban foglalják az időeltolásos tévézést. Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

  • Megosztom