Megújult a Mammutmail

Megújult a Mammutmail, a legelső hazai óriásfájlküldő. Az oldalon debütál Magyarország legnagyobb méretű és leghosszabb tartózkodási időt biztosító online hirdetési felülete.

A Mammutmail.com 2006 óta szolgálja ki a nagyméretű fájlokat küldők igényeit. Az oldalt a Neo Interactive fejlesztette és üzemelteti, kezdetben saját használatra, majd publikussá téve. A szolgáltatás külsejében és tartalmát tekintve megújult.

Az új dizájn lehetővé teszi, hogy itthon egyedülálló – full screen – méretű és tartózkodási idejű hirdetések jelenjenek meg az oldalon, miközben a látogatók fájlokat küldenek vagy fogadnak. A felületen nemcsak kép vagy flash, de akár reklámvideó is futtatható.
Az első hirdető a Tchibo Cafissimo, amely az indulás óta átlagban 9 százalék fölötti kattintási arányt könyvelhetett el, ez körülbelül a százszorosa egy átlagos displayhirdetés klikkrátájának. Az átlagos tartózkodási idő (dwell rate) pedig 4 perc 4 másodperc, ami nemcsak forgalomterelésre, hanem márkaépítésre is alkalmassá teszi a Mammutmail wallpapert.

Az oldal tartalmilag is megújult: kényelmi funkciókat kapott, kiegészült a Mammutshare azonnali fájlcserélővel, valamint MammutPrém néven prémium előfizetésre is lehetőség nyílt. Utóbbi saját arculatra szabható, reklámmentes, nagyobb fájlméretet és hosszabb tárolási időt lehetővé tevő szolgáltatást jelent.

A www.mammutmail.com oldalt havonta mintegy 180-200 ezer egyedi látogató keresi fel.

  • Megosztom