- Hirdetés -

Máshogy néztük a labdarúgó-világbajnokságot

|

- Hirdetés -

A Telenor megvizsgálta a televíziós szolgáltatásában a labdarúgó-világbajnokság ideje alatt generált forgalmat, amelyből a döntő iránti érdeklődés mellett a legnépszerűbb mérkőzésre és a megváltozott szurkoló szokásokra is következtetni lehet. A foci-vb idején összesítve több mint 130 évet töltöttek a szurkolók a MyTV előtt.

A Telenor MyTV szolgáltatás statisztikáiból a kezdetek óta kiolvasható, hogy az élő sportesemények alkalmával – például Olimpia, Forma-1 és kedvelt sportok világrangadói – jelentősen nő azok száma, akik MyTV-n követik az eseményeket. A 2018-as VB a számos foci meglepetése mellett a MyTV életében is új rekordokat hozott, a használati statisztikákból megállapítható, hogy a szolgáltatás mára megváltoztatta a szurkolói szokásokat is. Kevésbé számít a helyhez kötöttség, olyan mérkőzéseket is képesek élőben követni az emberek, amelyekről korábban, hozzáférhető élő tévéadás híján lemaradtak.

A Telenornál nem a döntő volt a legnézettebb mérkőzés

A MyTV felhasználók a vb ideje alatt összesítve több mint 130 évet töltöttek a szolgáltatással. A hálózaton ez új MyTV irányú adatforgalmi rekordot hozott. A hálózati forgalom alapján az látható, hogy szinte végig egyre többen kapcsolódtak be a vb közvetítésekbe. Érdekesség, hogy a legnagyobb nézettséget a teljes vb ideje alatt mégsem a döntő, hanem az Oroszország-Horvátország mérkőzés 11-es párbaja hozta, míg teljes megtekintett mérkőzés tekintetében a Franciaország-Belgium összecsapás vonzotta a legtöbb nézőt.

Nagyképernyő vagy mobileszköz; belföldön vagy az EU-ban?

A kezdetben mobiltévé szolgáltatásként indult MyTV mára a széles csatornakínálat mellett otthoni nagyképernyős tévéken is könnyedén elérhetővé vált. A vb időszakáról készített statisztikák alapján jól látszik, hogy az emberek éltek is ezzel a lehetőséggel: a MyTV-t fele-fele arányban nézték nagyképernyőn és mobileszközökön.

Magyarországi települések tekintetében a legtöbb szurkoló Budapesten, Szentendrén, Szegeden és Debrecenben használta a szolgáltatást a foci-vb ideje alatt. Az új európai szabályozásnak köszönhetően a MyTV csatornái már az Európai Unió bármely országában elérhetőek, ami szintén látszódik az adatokból: a foci-világbajnokság alatti forgalom több mint 10 százaléka Magyarországon kívül zajlott, azaz a hazai előfizetők külföldre is magukkal vitték a MyTV-t, ami jól mutatatja a vezeték nélküli tévézés egyik legnagyobb előnyét a fix vezetékes szolgáltatásokkal szemben.

„A vb alatt Görögországba sodort az élet üzleti ügyben. Az egész napos teendőket követően az esti járatra tudtam jegyet foglalni, viszont a gép indulása egybeesett a világbajnokság egyik elődöntőjével és mivel szakértőként is dolgozom, nagyon fontos, hogy képben legyek az eseményekkel. A helyzetet a MyTV oldotta meg, így egy másodpercnyi történésről sem maradtam le. Igaz, ehhez már kellett az is, hogy a hosszabbítás utolsó pillanatait a stewardess engedélyével, a kifutón gurulva nézhessem, izgulhassam végig. Ott sem akadozott a szolgáltatás. Bár a rossz képminőség nagyobb meglepetés lett volna, mint a németek vagy az argentinok kiesése” – osztotta meg személyes történetét Hrutka János, korábbi labdarúgó válogatott, sportmenedzser.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az Unileverrel bővített a Waberer’s

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége...

Bajban a nyugdíjasok – hiába a jó számok, mégis öregszik a magyar

Habár európai összevetésben a magyar születési ráta különösen 2011-től 2022-ig felettébb kedvezően alakult, mégis fenyeget a társadalom elöregedésének veszélye. Ennek egyik oka a Bankmonitor szakértői szerint az, hogy a szülőképes korú nők száma (a...

A Telekom továbbra is a fenntarthatóságra fókuszál

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott fenntarthatósági stratégiájának (2021-2030) harmadik évéről számolt be a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentésében, amelyet az Éves Jelentéssel egy napon, április 16-án publikált. Bár a Magyar Telekom fenntarthatósági törekvéseinek...

Együttműködik az NVIDIA és a Schneider Electric

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként...

Jelentős változások a HVG-nél

Távozik a hvg.hu felelős szerkesztője, Nagy Iván Zsolt, illetve Windisch Judit és Rovó Attila rovatvezetők is elhagyják a portált, a szerkesztőségtől elköszönők között van Dezső András is. A HVG vezetősége a napokban döntött a...

Kiáll a nők mellett a Maltesers

Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi...

Újra a hazai utakat járják a Google autói

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen. A Google Utcaképnek köszönhetően...

Cannes – animációs filmstúdió kap tiszteletbeli Arany Pálma-díjat

Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap az Oscar-díjas japán animációs filmrendező, forgatókönyvíró Hajao Mijazaki által alapított Ghibli amimációs filmstúdió a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon májusban. A japán rendező az 1979-ben bemutatott Cagliostro vára című egészestés animációs filmmel...

Digitalizáció: nincs érdemi változás a kkv-szektorban

A Digiméter idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét. A főindex értéke százas skálán mérve 40 lett – ugyanez az érték 2020-ban és 2021-ben is 40 volt,...

5G-s újdonságok Barcelonából és videós trendek a BrandManiában

Elrajtol ma az RTL-en a BrandMania 24. évada, a 314. adásban az 5G-s fejlesztések kerülnek terítékre. A stáb Barcelonában, az MWC-n járt utána, hogy hol tartunk most és mit hoz a jövő a mobilhálózatok...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Óriási sportolói csapattal ünnepel a Samsung

Kevesebb mint 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44...

Az Unileverrel bővített a Waberer’s

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége...

Bajban a nyugdíjasok – hiába a jó számok, mégis öregszik a magyar

Habár európai összevetésben a magyar születési ráta különösen 2011-től 2022-ig felettébb kedvezően alakult, mégis fenyeget a társadalom elöregedésének veszélye. Ennek egyik oka a Bankmonitor szakértői szerint az, hogy a szülőképes korú nők száma (a...

A Telekom továbbra is a fenntarthatóságra fókuszál

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott fenntarthatósági stratégiájának (2021-2030) harmadik évéről számolt be a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentésében, amelyet az Éves Jelentéssel egy napon, április 16-án publikált. Bár a Magyar Telekom fenntarthatósági törekvéseinek...

Együttműködik az NVIDIA és a Schneider Electric

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...