- Hirdetés -

Magyar sikertörténetekkel kampányolnak

|

- Hirdetés -

A szójátékkal fűszerezett – Compassador – ambassador (Jeep Compass – ambassador kampány) kampányt az Armadillo Kreatív Ügynökség tervezte és a minőségi tartalomra építette. Olyan magyar sikertörténeteket kerestek, amelyek példaként szolgálhatnak mindenki számára.

Példakép lehet fotós, színész, szakács, humorista, sportoló, vagy akár zenész. A tehetség ugyanis olyan adottság, amely kizárólag rengeteg szorgalom, és akarat árán teljesedhet ki igazán.

„Még februárban keresett minket meg az FCA (Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe), hogy találjunk ki egy kampányt, melynek célja a Compass népszerűsítése, a Jeep márkaismertség növelése és a magas elérés. Egy olyan irányt álmodtunk meg, amihez hatalmas bátorság kellett, mert kevesen merik megkockáztatni azt, hogy a mennyiség helyett a minőségre helyezzék a hangsúlyt. Szerencsére sikerült meggyőznünk ügyfelünket, hogy ez lehet a siker kulcsa. Nagyon nehéz 2,5 hónap után, több mint 40 újságíró előtt elindítottuk az Armadillo által életre hívott COMPASSADOR kampányt, ahol kilenc rendkívüli ember életét ismertetjük meg az emberekkel, szem előtt tartva a márka üzeneteit” – mondta az Armadillo influencer üzletágvezetője, Sass Dániel.

Az ügynökség régi motoros az autóiparban, saját autós tartalomgyártó csapattal dolgoznak. Mint azt Arany Gábor, a Compassador kampányt készítő reklámügynökség operatív igazgatója mondja, „nem csak szeretjük, értjük is az autóipart. Közel tíz éve komplett autós content menedzsment csapat dolgozik autós márkákon az Armadillónál. A gépjárműipari csapatban a grafikustól kezdve a szövegírón és az influencer üzletágvezetőn át még a fejlesztők is benzingőzzel fertőzöttek”.

A Római-parton lévő ügynökség mellett szólt, hogy az autóipari ismeret mellett saját influencer divízióval is rendelkeznek, így egy kézből mindent meg tudnak oldani, amely a szoros határidő miatt fontos tényező volt.

A kilenc kalandor három hónapig lehet egy-egy lenyűgöző SUV boldog tulajdonosa, de csak egyikük lehet majd az a szerencsés, akinek 1 évre biztosítja a márka ugyanazt a Jeep® Compasst. Szavazni augusztus 1-ig lehet.

Jeep Compassador jelöltek:

Laposa Zsófi, borász

„Hatalmas szabadságot ad nekem a természetközeli élet, ugyanakkor a legnagyobb kihívást a természet folytonos váltakozása jelenti.”

Lubics Szilvi, ultrafutó

„Amikor a rendelőben vagyok, imádok fogorvos lenni, amikor otthon vagyok, imádok anya lenni, amikor pedig futok, imádom csinálni.”

Máté Bence, természetfotós

„A természetben nincsenek hétköznapok és hétvégék, nekem a legnagyobb szabadság, hogy nincs naptáram.”

Veiszer Alinda, műsorvezető

„A legnagyobb drámám az életben, hogy miért nem gondolja mindenki azt, hogy én vagyok a legjobb.”

Krausz Gábor, chef

„A főzés nekem maga a szabadság, olyan mintha színpadon lennék. A legnagyobb kihívás benne, hogy megfeleljek magamnak.”

Kovács Patrícia, színész

„Nekem a legnagyobb kaland az életemben, hogy egyszerre vagyok egy négyéves gyerek anyukája, miközben színészként is helyt kell állnom.”

Kiss Ádám, humorista

„Ha rossz napom van, az az én dolgom, mert amíg színpadon vagyok, addig tökéletesen kell teljesítenem. Ez nekem a kihívás.”

Marsalkó Dávid, zenész

„Az életben talán a legnagyobb kérdés az az, hogy megtalálod-e azt a dolgot, amiben nagyon tehetséges vagy.”

Holdampf Linda, stylist

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...

Az egész országban elérhető lesz a Telekom programja

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen...

Több mint 100 milliárd dollár a Binance kriptotőzsdéjén

Március első hetében 100 milliárd dollár fölé emelkedett azoknak a kripto-pénzeszközöknek az értéke, amelyeket a Binance kriptotőzsdéjén tartanak a platform felhasználói. A rekordmértékű tőkebeáramlással egyidőben nagyot nőtt a tőzsdén elérhető digitális eszközök hozama is....

A Toyotának végig igaza volt?

A Toyota vajon végig helyesen hitt a hibrid autókban? – ezzel a címmel jelent meg egy érdekes írás a Financial Times holnapján amely rámutat arra, hogy a piaci fejlemények afelé mutatnak, hogy helyes lehet...

Erre spórolnak a fiatalok

A fiatalok felének, 51 százalékának volt megtakarítása a múlt év végén, ez stagnálást, minimális csökkenést jelent a korábbi negyedévekhez képest - derül ki a K&H ifjúsági indexből. A fiatalok átlagosan 549 ezer forint megtakarítással...

Növelte szabadalmai számát Európában a Huawei

Tavaly ismét a Huawei nyújtotta be a legtöbb szabadalmi kérelmet az Európai Szabadalmi Hivatalhoz (EPO), 12 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A vállalat 5071 találmányt jegyeztetett be, és a harmadik egymást követő évben...

Külföldön terjeszkedett a magyar ételmentő startup

A magyar ételmentő startup márciustól már Romániában is harcba száll az ételpazarlás ellen, így tovább erősítve a régiós jelenlétét. A Munch jelenleg a román fővárosban, Bukarestben érhető el, de az idei tervek között szerepel...

Nagyon készülnek a húsvétra a kiskereskedők

Az ünnepi szezonok általában mindig erős időszakok a kiskereskedelemben, így a húsvét is. Ez az ünnep azért különösen fontos a kereskedőknek, mert a húsvéti forgalom elég megbízható előrejelzést ad egész évre – állítják az...
- Hirdetés -