- Hirdetés -

Listavezetőként tért vissza A nagy duett

|

- Hirdetés -

Nem kezdett olyan erősen, mint tavaly, de így is a hét legnézettebb műsora volt a TV2-n a hatodik évadát kezdő A nagy duett. Az RTL Klubon A tanár csökkenő nézettség mellett is a csatornaátlag felett teljesített.

A korábbi időszakhoz viszonyítva az elmúlt héten javított közönségarányán a TV2, így a főműsoridőben ismét közelebb kerültek az RTL Klubhoz. Utóbbi 14,5 százalékos heti közönségarányt ért el, ami 0,5 százalékpontos csökkentést jelent, a TV2 pedig 2,3 százalékpontot erősödött.

Ettől függetlenül az RTL Klub ismét minden estét megnyert. A két legnézettebb csatorna között vasárnap este volt a legkisebb a differencia (RTL Klub – 14,9% vs. TV2 – 14,1%), a legnagyobb pedig szombaton (RTL Klub – 15,8% vs. TV2 – 8,9%).

15. hét / 14. hét / 13. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,5% / 15% / 13,3%
TV2 – 11,1% / 8,8% / 10%

Egyes napi műsorok heti átlagos közönségaránya (15. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)
RTL Klub
Híradó – 19,7% (19,1%)
Konyhafőnök – 17,6% (17,5%)
Barátok közt – 12,7% (13,6%)
Éjjel-nappal Budapest – 11,5% (11,7%)

TV2
Tények – 13,4% (12,2%)
Bezár a bazár – 14,8% (a korábbi héten A Piramis 12,7%-ot ért el)
Áll az alku – 9,6% (8,5%)
Drágám, add az életed – 6,8% (5,8%)

A napi műsoroknál apróbb változások történtek a korábbi héthez képest. A legjelentősebb elmozdulást a TV2-n, a 19 órás sávban látni: a Bezár a bazár című új műsoruk 2,1 százalékponttal ért el magasabb heti átlagot, mint a korábbi héten A Piramis. Ugyanakkor ez az RTL Klubon párhuzamosan futó Konyhafőnök eredményét nem érintette, azaz nem a főzőműsor rovására tudott erősödni a TV2 új vetélkedője.

Az elmúlt hét legnézettebb produkciója címmel – a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is – a TV2-n futó A nagy duett büszkélkedhet. A kereskedelmi célcsoportnál 290 ezer, a teljes lakosságnál 912 ezer nézőt vonzott a műsor.

Várható volt, hogy erős nézettséget hoz A nagy duett. Az kicsit meglepőbb, hogy az RTL Klubon sugárzott A tanár című sorozat nézőket vesztett egy hét alatt. A tanár múlt szombati epizódjára a 18-49 éveseknél 255 ezren, a teljes lakosságnál 559 ezren voltak kíváncsiak. Ez a kereskedelmi célcsoportnál 79 ezres, a teljes lakosságnál 169 ezres csökkenést jelent a korábbi héthez képest. Mondjuk ha nem csökken tovább, akkor még ez is bőven jó nézettségnek számít.

A nagy duett esetében egyébként a tavalyi évadnyitó adásuk nézettebb volt, akkor a teljes lakosságnál 1,11 millió, a 18-49 éveseknél 390 ezres nézőszámot produkáltak. Ráadásul a mostanival ellentétben ezzel meg is nyerték a vasárnap estét a TV2-nek. Ugyanakkor ez a csökkenés azért ráfogható a nézettség fragmentálódására.

A múlt héten az RTL Klub legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél a Csillagok között című amerikai film volt, ami 262 ezer nézőt vonzott (a teljes lakosságnál 495 ezret). Ez annak fényében egész jó eredmény, hogy a film párhuzamosan futott A nagy duettel. A teljes lakosságnál az RTL Klub legnépszerűbb műsora a Barátok közt múlt csütörtöki epizódja volt, ami 749 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hirdetési szolgáltatást indított a Wolt

A Wolt technológiai vállalat bejelentette saját hirdetési szolgáltatásának, a Wolt Adsnak az elindítását, hogy partnerei növekedését és láthatóságát felgyorsítsa. A sikeres béta-időszakot követően a vállalat most azt tervezi, hogy a hirdetési szolgáltatását kiterjeszti mind...

Még mindig sötéten látják a jövőt a vállalkozások

A K&H kkv bizalmi index tavaly év végén látott reményteli javulása az idei első negyedévben ismét megtorpant: 4 pontos csökkenéssel -10 ponton áll a mutató, ami így már közel két éve a negatív tartományban...

Új innovációk a klímavédelem érdekében

A mérnöki és működési adatokat integráló új platform, a háztartási energiamenedzsmentet új szintre emelő vezérlőegység, az elektromos autózás terjedését támogató töltők és szoftver – többek között ezeket az újdonságokat jelentette be a Párizsban rendezett...

Új ízzel várja a nyarat a Dreher

Már kapható a boltokban az alkoholmentes Dreher 24 legújabb, frissítő málna ízű variánsa. A termék nem csak ízesítésében új, de a portfólió többi termékével összevetve alacsony a kalóriatartalma. Az alkoholmentes sörök, legyen szó akár...

Megvan a legjobb zöld családi autó

Az Év Magyar Autója verseny ünnepélyes díjátadójára a Budapest Automotive Summit rendezvényen került sor 2024. április 11-én, melyen az MG két elektromos modellje is kategóriagyőztesként végzett. Az évenkénti megmérettetésre 21 márka összesen 39 autót...
Házasság első látásra

Atombombája van a TV2-nek

Jó nézettséggel kezdett a Házasság első látásra és azóta hétről hétre tovább erősödött. A TV2 házasságos műsora masszív, rég nem látott előnnyel végzett a heti műsoros toplista élén. Az RTL a múlt hét kapcsán...

Új közvetlen járat indul Budapestről

Június 27-től a China Southern Airlines heti négyszer közlekedő járatot indít Kantonba, ezzel idén nyártól már heti 17 járat érhető el Kína és Budapest között. Az új járat amellett, hogy kiváló csatlakozást biztosít Délkelet-Ázsia...

Fontos ügyért küzdenek a budapesti plázában

Áprilisban a nőké a főszerep Budapest új kedvenc „nappalijában”, a Mammut I. Bevásárlóközpont 3. emeletén található Kollab by Mammut közösségi térben. A programsorozat nyitányaként HAPPY PERIODS címmel a szervező ARTEMIS női tech startup és...

Ismét csúcson a hazai lakáspiac

Tavaly október-decemberben történelmi csúcsra ért az új otthonok árszintjét jellemző index a KSH legfrissebb, előzetes adatai szerint. Ugyanebben az időszakban a használt lakásoknál viszont árcsökkenést regisztrált a statisztika. Az ellentmondás ellenére az Eurostat adatai...

Érdekes dolgok derültek ki az emojikról

Szinte minden magyar internetező használ hangulatjeleket, mégis a háromnegyedüknél előfordult már, hogy nem ismerte egy-egy emoji jelentését - derült ki egy friss országos, reprezentatív kutatásból. A felmérés alapján a különböző generációk sokszor más jelentést...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Beteg gyermekeknek segíthetnek a Kifli vásárlói

Összefogott a Dziugas Magyarország és a kifli.hu, hogy az eladott termékekkel a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt segítsék.A Dziugas Magyarország a társadalmi felelősségvállalás jegyében akciót hirdet, amelynek keretében az összes, a kifli.hu-n eladott terméke...

Hirdetési szolgáltatást indított a Wolt

A Wolt technológiai vállalat bejelentette saját hirdetési szolgáltatásának, a Wolt Adsnak az elindítását, hogy partnerei növekedését és láthatóságát felgyorsítsa. A sikeres béta-időszakot követően a vállalat most azt tervezi, hogy a hirdetési szolgáltatását kiterjeszti mind...

Még mindig sötéten látják a jövőt a vállalkozások

A K&H kkv bizalmi index tavaly év végén látott reményteli javulása az idei első negyedévben ismét megtorpant: 4 pontos csökkenéssel -10 ponton áll a mutató, ami így már közel két éve a negatív tartományban...

Új innovációk a klímavédelem érdekében

A mérnöki és működési adatokat integráló új platform, a háztartási energiamenedzsmentet új szintre emelő vezérlőegység, az elektromos autózás terjedését támogató töltők és szoftver – többek között ezeket az újdonságokat jelentette be a Párizsban rendezett...

Új ízzel várja a nyarat a Dreher

Már kapható a boltokban az alkoholmentes Dreher 24 legújabb, frissítő málna ízű variánsa. A termék nem csak ízesítésében új, de a portfólió többi termékével összevetve alacsony a kalóriatartalma. Az alkoholmentes sörök, legyen szó akár...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...