Az SZTNH „IP Hősök” kampányának következő fejezete az éves szinten már 350 milliárd dolláros iparággá vált sportiparban tevékenykedő vállalkozásokat ösztönzi arra, hogy felismerjék a...
A Havas Media Hungary engagement divíziója, a Havas Sports & Entertainment (HSE) márciustól Havas Play néven folytatja tevékenységét, még inkább kihasználva a globális hálózat...
A Lidl az UEFA EURO 2024 labdarúgó Európa-bajnokság hivatalos partnere. A Lidl az együttműködés keretében hívja életre a Lidl Kids Team nyereményjátékot, melynek köszönhetően...
Már várják a jelentkezéseket az ebben az évben 30-ik születésnapját ünneplő Golden Drum Nemzetközi Kreatív fesztiválra. Október 9-10. között a szlovéniai Portorožban, a Grand...
Az Európai Unió Irodalmi Díját (EUPL) az Európai Unió tagállamai és további európai országok feltörekvő szerzőinek elismerésére hozták létre. Az Európai Unió Kreatív Európa...
A Szallas.hu foglalási darabszámait összesítve a főváros vonzotta a legtöbb utazót a téli időszakban. Budapestet Eger és Pécs követte a dobogón, vendégéjszakákból viszont Pécs...
Eredményt hirdetett a Gyermelyi, Molnár Virág lett az idei Recept Rulett influencer tehetségkutató győztese. A feltörekvő gasztro tartalomgyártó a 2 millió forintos fődíj mellett,...
Új márkanevet és arculatot kapott az ép és fogyatékossággal élő emberek közötti partneri szemléletért dolgozó szervezet. A Skilly logótervezésben az Explicit Design Stúdió, a...
A márka most induló új platformjával nem kisebb célt tűzött ki, mint hogy segítsen választ találni a társadalom technológiával kapcsolatos dilemmáira.„Az elmúlt évtizedben a...
Az Artvertising az újabb tendergyőzelemmel összesen 6 márka BTL kommunikációján dolgozhat, ezek a Pepsi, a Szentkirályi, a Theodora, a Schweppes, a Lipton és a...
A PENNY Magyarország PR kommunikációs feladatait meghívásos tenderen, az employer branding projekteket pedig egy próbafeladat keretében nyerte el az ügynökség. A Republic Group content...
Magyarország piacvezető multimédiás kereskedőháza, az Atmedia, 25 százalékos tulajdonrészt szerzett Horvátország piacvezető országos rádióját értékesítő Plug and Play sales house-ban.Már korábban ismertté vált az...
Az ALDI új kreatív platformmal érkezik, amelyben a magas minőség együtt jár a jó árakkal. A Mediator által készített integrált kampány friss vizualitása és...
A világirodalom klasszikusai, de legújabb csúcsteljesítményei sem maguktól fordulnak magyarra. Az Élet és Irodalom szerkesztősége a Magyar Műfordítók Egyesületével (MEGY) és az Írók Boltjával...
Az Európai Parlament (EP) strasbourgi plenáris ülésén, kedden új szabályt fogadott el a politikai hirdetések átláthatóságáról, ennek célja, hogy segítse a hamis információk és...
Az E.ON Hungária Csoport második alkalommal hirdeti meg „Föld bajnokai” elnevezésű pályázatát, melynek célja a gyerekek környezeti fenntarthatóságra nevelése. A pályázatra gyerekekből, tanárokból vagy...
A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...
Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az...
Egyedi módon hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal...
A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...
Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...
Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...
Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...
Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...
Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...
Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...