- Hirdetés -

Különleges sikert ért el az NNG

|

- Hirdetés -

Második alkalommal kapta meg az autóipari szoftverfejlesztő a japán Fujitsu Ten kiváló partnereinek járó elismerését. Ezzel az NNG az egyetlen, olyan külföldi vállalat, amelynek ez sikerült.

 

A japán piacra, különösképp a távol-keleti ország technológiai szektorába történő belépés igen nagy kihívást jelent minden külföldi vállalat számára. A globális autóipari szoftverfejlesztő NNG 2009-ben kezdte meg első, autóipari navigációs projektjét Japánban. Ezt az évek során számos, további munka követte, amelyeknek köszönhetően a cég értékes tapasztalatot szerzett a hatalmas kihívást jelentő piaci környezetben.

 

A világ egyik legextrémebb piacán, a japánban piacvezető autóelektronikai gyártó Fujitsu Ten volt az NNG első stratégiai partnere. A jelenleg is aktív együttműködés igen jelentős mérföldkőhöz érkezett: az NNG 2017-ben ismét megkapta a Fujitsu Ten éves Beszállítói Díját – a 2014-es díjjal együtt így már kétszeres díjazott. Ezzel a vállalat az egyetlen olyan, nem japán vállalat, amelynek ez sikerült – írja közleményében az NNG.

 

„Az egyetlen kitüntetett külföldi vállalatként nagy büszkeséggel tölt el minket, hogy ismét megkaptuk partnerünktől ezt az elismerést. Japán kulcspiacnak számít az NNG számára: rengeteget tanultunk itt, és örülünk, hogy díjazzák erőfeszítéseinket. A díj inspirációként szolgál számunkra, hogy továbbra is elkötelezettek lehessünk a japán piac iránt, és kiemelkedő megoldásokat biztosítsunk a helyi sofőrök számára” – mondta Giles Shrimpton, az NNG vezérigazgatója.

 

A japán technológiai iparág elzártsága szinte példanélküli – olyannyira, hogy Darwin megfigyelései után Galápagos-szindrómának nevezték el a távol-keleti piacot uraló jelenséget, mivel működése hasonlóságot mutat az evolúciókutatásban jelentős szerepet játszó szigetekkel: önálló rendszerekkel, saját fejlődési irányt követve, izoláltan alakul a piac. Emiatt az is ritka, hogy külföldi beszállítók egyáltalán bejutnak erre az elzártan, de annál gyorsabban fejlődő területre.

 

Ahogy neve is jelzi, a Fujitsu Ten az elektronikai termékeiről híressé vált Fujitsu leányvállalata. Autóipari hang-, videó-, navigációs- és irányítórendszereket fejlesztenek. Az NNG a vállalat termékeihez navigációs megoldásokat szállít.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...

Az egész országban elérhető lesz a Telekom programja

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen...

Több mint 100 milliárd dollár a Binance kriptotőzsdéjén

Március első hetében 100 milliárd dollár fölé emelkedett azoknak a kripto-pénzeszközöknek az értéke, amelyeket a Binance kriptotőzsdéjén tartanak a platform felhasználói. A rekordmértékű tőkebeáramlással egyidőben nagyot nőtt a tőzsdén elérhető digitális eszközök hozama is....

A Toyotának végig igaza volt?

A Toyota vajon végig helyesen hitt a hibrid autókban? – ezzel a címmel jelent meg egy érdekes írás a Financial Times holnapján amely rámutat arra, hogy a piaci fejlemények afelé mutatnak, hogy helyes lehet...

Erre spórolnak a fiatalok

A fiatalok felének, 51 százalékának volt megtakarítása a múlt év végén, ez stagnálást, minimális csökkenést jelent a korábbi negyedévekhez képest - derül ki a K&H ifjúsági indexből. A fiatalok átlagosan 549 ezer forint megtakarítással...

Növelte szabadalmai számát Európában a Huawei

Tavaly ismét a Huawei nyújtotta be a legtöbb szabadalmi kérelmet az Európai Szabadalmi Hivatalhoz (EPO), 12 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A vállalat 5071 találmányt jegyeztetett be, és a harmadik egymást követő évben...

Külföldön terjeszkedett a magyar ételmentő startup

A magyar ételmentő startup márciustól már Romániában is harcba száll az ételpazarlás ellen, így tovább erősítve a régiós jelenlétét. A Munch jelenleg a román fővárosban, Bukarestben érhető el, de az idei tervek között szerepel...

Nagyon készülnek a húsvétra a kiskereskedők

Az ünnepi szezonok általában mindig erős időszakok a kiskereskedelemben, így a húsvét is. Ez az ünnep azért különösen fontos a kereskedőknek, mert a húsvéti forgalom elég megbízható előrejelzést ad egész évre – állítják az...
- Hirdetés -