Különleges kampány Budapesten

Átfogó reklámkampányt indított a Poli-Farbe festékgyár a Platinum csepegésmentes egyrétegű beltéri falfesték megújult arculatának erősítése céljából. Az újradolgozott tv-szpot, átfogó print és online kampány, valamint BTL aktivitások mellett virágos gerilla akcióval is támogatták a márkaépítést.

 

A szakemberek és az hobbi lakásszépítők körében egyaránt népszerű Platinum festék idén új csomagolást kapott, és egy új színcsaláddal, a természetes barnás árnyalatokkal is bővült a palettája. A termék sokszínűségét továbbra is a magyar virágok közvetítik, amelyek a csomagoláson túl a tv-szpotokban, és idén először villamosokon kihelyezett reklámokban is visszaköszönnek. A Poli-Farbe „virágvillamosai” a 4-6-os, illetve a 2-es villamos vonalát szépítették, köszöntve ezzel a tavaszt és a nyár kezdetét.

 

A város jellegzetes sárga járművein a Platinum virágos hirdetéseivel lehet találkozni, színes, vidám és inspiratív látványt nyújtva a rohanó városban, sokszínűséget csempészve a városi hétköznapokba. A Poli-Farbe Platinum a fogyasztók szemében már egyet jelent a „virágos festékkel”, és a bócsai festékgyár ezt a jól megkülönböztető arculati elemet erősítette most tovább a Budapestre szervezett gerilla akciójával. Magyar virágokba öltözött hírnökök egy-egy szál virággal és néhány kedves szóval kívántak kellemes utazást a virágos villamoson utazóknak. Érdemes tehát figyelni az utakat, hátha még felbukkan valahol a virágvillamos a főváros forgatagában.

  • Megosztom