Kreatív kampány az Opeltól

Látványos, nemzetközi MSN-környezetben bevált és népszerű, de Magyarországon új rich media hirdetési formátumot alkalmaz január 18-án az MSN Mai Nap nyitóoldalán az Opel GTC Astra kampányában az Adaptive Media és az ACT Europe médiaügynökség. A „Home Page Takeover” címlapfoglaló hirdetés a kizárólagosságot és az erős vizuális elemek kombinációját biztosítja a hirdető számára.

 

A teljes háttérképet a felső hirdetési helyek egészítik ki, kattintásra az oldal középső részén a hirdető videója jelenik meg nagy méretben. A film megtekintése után az oldal az X gombra kattintva az oldal visszaáll eredeti állapotába.

 

A kampányban szereplő kreatívokat az MRM Budapest szállította, médiaügynökségi oldalról Ordódi Balázs irányította a projektet. A kampányt a MediaMind rich media adserver szolgálja ki. Az MSN Mai Nap takeover mellett az Adaptive Media portfoliójában a TV2.hu felületein tapéta és video pre-roll formátumban futottak Opel GTC Astra hirdetések.

 

  • Megosztom