- Hirdetés -

Kíváncsi, mire kattintanak a nők? – Nekik már van tippjük

|

- Hirdetés -

A legnagyobb online női médiumokat képviselő szakemberek keresték a választ az NLCafé által szervezett Mire kattan a nő? – Nők a digitális térben konferencián arra, hogy mik a sikeres tartalommarketing titkai.

 

Hogyan szólíthatjuk meg a 21. század női fogyasztóját? Mire kattint a fokozatosan tudatosságra ébredő vásárló abban a korban, amikor a direkt hirdetések és klasszikus reklámok már egyre kevésbé érik el céljukat? A cybertér legjobb szakértői – a legnépszerűbb online női magazinok főszerkesztői, vloggerek, valamint sikeres brandek képviselői – avatták be a közönséget munkájuk részleteibe.

 

Pácsonyi Daniella, a legnagyobb hazai női portál főszerkesztője a szórakoztató és értékteremtő tartalmak egyensúlyában látja az eredményes kampányok titkát, a márka fő értékeinek megtartása mellett. „Napi 400.000 olvasó látogatja az oldalunkat, akiknek a nagy része kikapcsolódni szeretne. Nem szégyen könnyed tartalmakkal kielégíteni a userek igényeit, de fontos, hogy ezeket az ún. „rövidtávfutó” cikkeket „hosszútávfutó” anyagokkal egészítsük ki. Olyan témákkal, amikben hiszünk, és amik ugyan nem eredményeznek azonnal kiugró elérést, viszont hónapokkal később is megtalálják a célközönségüket a virtuális térben. A hirdetőink kampányai esetében is ezt tartjuk szem előtt, illetve, hogy biztosan illeszkedjen az NLCafé profiljához és értékrendjéhez.”

 

Az észak-amerikai trendekhez most kezd felzárkózni Magyarországon a tartalommarketing lehetőségeinek kihasználása, az ügynökségek és az ügyfelek még jóval kisebb %-a él a kínálkozó eszközökkel, mint a tőlünk nyugati piacokon. Rusvai Richárd, a CM Sales digitális értékesítési igazgatója növekvő tendenciára számít, a legnagyobb potenciált pedig az egyre népszerűbb blogok/vlogok bevonásában látja. „A statisztikák szerint a nők online tevékenységének már jelentős részét a blogok és videós tartalmak fogyasztása teszi ki. Az olvasók által hitelesnek tartott influencerekkel való együttműködés esetében a minőségi tartalom mellett nagyon fontos, hogy a számunkra valóban fontos usereket érjük el” – árulta el a szakember, aki esettanulmányként egy ismert sütési alapanyagokat gyártó vállalat és népszerű gasztrobloggerek sikeres kooperációját mutatta be.

 

A konferencia résztvevői a médiaelemzéssel foglalkozó Neticle Technologies Kft. marketingmenedzserétől, Orosz Györgyitől, a Hősök Tere civil kezdeményezés ügyvezetőjétől, Viszkok Fruzsina vloggertől, és Balatoni Zsófiától, az Uniomedia ügyvezető igazgatójától hallgathattak meg további előadásokat. Az online női magazinok kerekasztal-beszélgetésének meghívottjai pedig D. Tóth Kriszta (WMN), Pácsonyi Daniella (NLCafé), Rácz Brigitta (Femina); Sákovics Diana (Dívány) és Hering András (Nosalty) voltak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Közel félmilliárd forintnyi támogatásról döntött az NFI

Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...

Érdekes adatok a magyar cégek hatékonyságáról

A hibrid munkavégzésre hosszabb távon is fel kell készülnünk: a magyar szellemi munkát végzők több mint egyharmada legalább egy-két napot otthonról dolgozik – ez is kiderül Magyarország első országos reprezentatív produktivitás-kutatásából. A megkérdezettek negyede...

Hétvégén ingyen sör várja a bicikliseket

Idén sem maradhat el a szezonnyitó kerékpárosbarát hétvége, amit április 20-21-ére hirdetett meg a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ). A program keretében lehetőség nyílik együtt körbetekerni a Földet a most következő hétvégén. Az eseményhez...

Kiderült, mennyit keresnek a középkorúak

Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben, így érdemben nem változott az anyagi helyzetüket jónak vagy gyengének látók aránya. A K&H biztos jövő felmérés idei első negyedéves eredményei szerint a 30-59...

Óriási sportolói csapattal ünnepel a Samsung

Kevesebb mint 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44...

Az Unileverrel bővített a Waberer’s

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége...

Bajban a nyugdíjasok – hiába a jó számok, mégis öregszik a magyar

Habár európai összevetésben a magyar születési ráta különösen 2011-től 2022-ig felettébb kedvezően alakult, mégis fenyeget a társadalom elöregedésének veszélye. Ennek egyik oka a Bankmonitor szakértői szerint az, hogy a szülőképes korú nők száma (a...

A Telekom továbbra is a fenntarthatóságra fókuszál

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott fenntarthatósági stratégiájának (2021-2030) harmadik évéről számolt be a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentésében, amelyet az Éves Jelentéssel egy napon, április 16-án publikált. Bár a Magyar Telekom fenntarthatósági törekvéseinek...

Együttműködik az NVIDIA és a Schneider Electric

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként...

Jelentős változások a HVG-nél

Távozik a hvg.hu felelős szerkesztője, Nagy Iván Zsolt, illetve Windisch Judit és Rovó Attila rovatvezetők is elhagyják a portált, a szerkesztőségtől elköszönők között van Dezső András is. A HVG vezetősége a napokban döntött a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Akcióban a Disney és a National Geographic

A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...

Közel félmilliárd forintnyi támogatásról döntött az NFI

Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...

Érdekes adatok a magyar cégek hatékonyságáról

A hibrid munkavégzésre hosszabb távon is fel kell készülnünk: a magyar szellemi munkát végzők több mint egyharmada legalább egy-két napot otthonról dolgozik – ez is kiderül Magyarország első országos reprezentatív produktivitás-kutatásából. A megkérdezettek negyede...

Hétvégén ingyen sör várja a bicikliseket

Idén sem maradhat el a szezonnyitó kerékpárosbarát hétvége, amit április 20-21-ére hirdetett meg a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ). A program keretében lehetőség nyílik együtt körbetekerni a Földet a most következő hétvégén. Az eseményhez...

Kiderült, mennyit keresnek a középkorúak

Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben, így érdemben nem változott az anyagi helyzetüket jónak vagy gyengének látók aránya. A K&H biztos jövő felmérés idei első negyedéves eredményei szerint a 30-59...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...