- Hirdetés -

Kétszázmilliót kapott a magyar startup

|

- Hirdetés -

Kétszázmillió forintos befektetést kapott az élményalapú interaktív kommunikációs megoldásokat nyújtó Duelbox Kft. a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelőtől, amelyet elsősorban külpiaci terjeszkedésre, illetve termékfejlesztésre fordít majd. A 2015-ben alapított magyar startup interaktív megoldásai a rendezvénypiacon váltak ismertté, tavaly pedig a rendezvények mellett már a marketing és a HR területén, illetve a tévés piacon is bizonyítottak. Az első Duelbox alapú marketingkampány – a Goodwill Communications ügynökséggel a Discovery Channel és a Telekom számára közösen készített Aranyláz Játék kampány – a Kreatív DMBP versenyén integrált kampányok kategóriában egyből bronz díjat nyert.

Kétszázmillió forintos növekedési befektetést kapott a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelőtől az élményalapú digitális kommunikációs megoldásokat fejlesztő Duelbox Kft.. A befektetést elsősorban külpiaci terjeszkedésre, illetve termékfejlesztésre fordítja majd a 2015-ben alapított innovatív magyar cég. „A Duelbox egy profi és elhivatott csapat innovatív fejlesztése. Ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy már a tőkebevonást megelőzően is sikerült önerőből kiaknázniuk interaktív megoldásukban rejlő üzleti potenciált. A Hiventures növekedési befektetési programja arra ad lehetőséget számukra, hogy szolgáltatásuk az európai piacon – elsősorban Németországban – minél előbb jelentős terjeszkedést és piaci részesedést érjen el, ezen kívül hozzájáruljon egy nemzetközi szinten is erős márkajelenlét felépítéséhez”- mondta Kisgergely Kornél, az MFB csoporthoz tartozó Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő vezérigazgatója.

„Több mint kétévnyi sikeres hazai építkezés után idén a fő célunk a külföldi piacokon való sikeres megjelenés. Ezt úgy valósítjuk meg, hogy a Duelbox rendszert webes-előfizetéses konstrukcióban tesszük elérhetővé. Emellett természetesen növelni szeretnénk a részesedésünket mind a magyar rendezvények, mind az interaktív marketingkampányok terén is” – mondja Sárosi Róbert, a Duelbox Kft. alapító-ügyvezető igazgatója. „A rendezvények mellett az employer branding, a marketing és a televíziós piac kiemelten fontos területté vált számunkra. Ezeken a területeken különösen igaz, hogy élményeken keresztül a kommunikációs sokkal hatékonyabb” – tette hozzá Sárosi Róbert.

A 2015-ben alapított magyar startup által kifejlesztett innovatív platform egy interaktív, testre szabható rendezvényeszközként indult, amely lehetővé tette a nézőközönség aktív bevonását a konferenciákon és előadásokon egy egyszerűen és könnyedén kezelhető webes felületen. A Duelbox platform fő előnyei a felhasználóbarátság és a testreszabhatóság: applikáció letöltése nélkül használhatják a résztvevők, a felület pedig teljesen márkázható az ügyfél igényei szerint. Mára a rendezvények mellett a marketing, HR területén és a televíziós piacon is sikerrel bizonyított az Duelbox élményalapú kommunikációs megoldása.

A tavalyi év különösen sikeres volt a Duelbox történetében. „Bár a kezdetek óta dinamikusan fejlődünk, 2017-ben teljesen új piacok és új lehetőségek nyíltak meg a cég előtt. Korábban főleg rendezvényaktivitásokkal foglalkoztunk, tavaly viszont már a televíziós piacon is megvetettük a lábunkat, miközben a rendezvények területén is folyamatosan bővültünk” – mondja Sárosi Róbert. Hozzáteszi: tavaly összesen közel 6 milliószor használták a Duelboxot, ami az előző 2016-os évhez képest óriási növekedést jelent. A Duelbox platformnak jelenleg közel két tucat sztenderd aktivitása van, amit a vállalatok kedvük szerint öltöztethetnek kreatív ötletekbe. Az ügyfelek kedvenc modulja a kvíz, de a konferenciák nagy kedvence a Q&A és a szavazás is, amelyek mellett számos játék és egyéb aktivitás is elérhető.

DMBP Bronz-díjat nyert az első Duelbox-alapú marketingkampány

A Duelbox platform a rendezvények mellett a televíziós piacon is sikeresen megvetette a lábát: már az első Duelbox alapú marketingkampány komoly szakmai elismerést kapott, bronz díjat nyert 2018-ban a Kreatív DMBP versenyén integrált kampányok kategóriában. A Goodwill Communications és a Duelbox által a Discovery Channel és a Telekom számára közösen megálmodott és lebonyolított „Aranyláz Játék” kampány tévénézés közbeni virtuális aranyrögkeresésre invitálta a csatorna nézőit. A tévéképernyőn aranyrögökkel felbukkanó kódokat okostelefonon keresztül lehetett gyűjteni a Duelbox felületén a többmilliós fődíj reményében, külön applikáció letöltése nélkül. A négyhetes kampány során több mint ötezer játékos regisztrált a márkázott játékfelületen, a kampánynak köszönhetően a Discovery Channel nézettsége harmadával nőtt novemberben, a Telekom Archív TV szolgáltatás kölcsönzéseinek a száma pedig megnyolcszorozódott a kampányidőszakban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rengeteg élelmiszert adományoztak az ALDI vásárlói

Az ALDI Magyarország kiemelt figyelmet fordít a társadalmi felelősségvállalásra és a rászorulók támogatására. Ennek részeként folyamatosan támogatja a karitatív szervezetek társadalmilag kiemelten fontos munkáját. Az áruházlánc 2016 óta működik együtt a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel....

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább zuhant a lakásépítési kedv

Bár az év fordulóján már az újraéledés határozott jeleit mutatta a hazai lakáspiac, a lakásépítések esetében még nem volt nyoma a kedvező fordulatnak. 2024 első negyedében sokéves negatív rekordok dőltek meg a használatba vehető...

Rengeteg élelmiszert adományoztak az ALDI vásárlói

Az ALDI Magyarország kiemelt figyelmet fordít a társadalmi felelősségvállalásra és a rászorulók támogatására. Ennek részeként folyamatosan támogatja a karitatív szervezetek társadalmilag kiemelten fontos munkáját. Az áruházlánc 2016 óta működik együtt a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel....

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...