Kampányol a Flip

Új platformmal vágott neki őszi kampányának a Flip telekommunikációs márka. Középpontjában egy új kifejezés, a „flipesség” áll, ami tudatos hozzáállást jelent.

„A flipesség azt jelenti, hogy ha tudod, mi a jó döntés, akkor azt meg is hozod.” – hirdeti a Flip új márkaplatformjának első reklámfilmje. A platform olyan pillanatokat mutat be, amikor emberek okos és tudatos, azaz flipes döntéseket hoznak. A márka ezzel aktivizálni, egyben reagálni szeretne a telekommunikációs piacon gyakori alacsony váltási hajlandóságra.

„Azt tapasztaljuk, hogy sok esetben egy nyilvánvalóan jobb ajánlatnál sem akarnak váltani az emberek. Hogy miért? Több oka is van, néha csak azt hiszik, hogy bonyolult az ügyintézés. Vagy tartanak a fúrási munkálatoktól vagy egyszerűen csak bizalmatlanok. Pedig nincs okuk rá. Az új márkaplatformunk hívószava ezért egy hozzáállást jelöl. A flipességgel azokat jellemezzük, akik tudatos fogyasztói döntéseket hoznak, akik az élet minden területén figyelnek az ésszerűségre, nem szeretnek pazarolni, feleslegesen költeni. Így a Flip is pont jó termék számukra” – mondta Endersz Frigyes, a Flip vezetője az új platformról.

A kampány kreatív megjelenésben kettéválik a márka- és az ajánlati kommunikáció. Így az online hirdetett film, valamint az OOH eszközök felelnek a flipesség tematizálásáért, az ügyfeleket a közvetlen környezetükben megszólító kommunikációs eszközök (szórólap, liftreklám, lépcsőházi plakát, bolti és jármű reklámok) pedig különböző döntéshelyzetekre reflektálnak.

„Ezek az úgynevezett feleletválasztós layoutok döntéshelyzeteket villantanak fel, megmutatunk egy jó és egy rossz döntést. Ez egy nagyon flipes, közvetlen, őszinte és sallangmentes megoldás, olyan szituációkkal, amelyeknél nyilvánvaló a jó választás, de amik ettől függetlenül az életben sok esetben mégsem így történnek. Üzenetünk lényege itt is az, hogy a tudatos döntések viszik előre az embert. És ilyen tudatos, jó döntés a Flipre váltás is.” – fejtette ki Endersz Frigyes.


Tags: ,

  • Megosztom