- Hirdetés -

Jót tett a Forma-1-nek a főműsoridős futam

|

- Hirdetés -

A 18-49 éveseknél a hét második, a teljes lakosságnál az ötödik legnézettebb műsora volt az M4 Sport Forma-1 közvetítése. Csatornaszinten az RTL Klub vonzotta a legtöbb nézőt, de a TV2 spórolós üzemmódban is nagyon a sarkukban tudott maradni.

Az elmúlt héten az RTL Klub ugyanúgy 12,3 százalékos közönségarányt ért el, ahogy egy héttel korábban. A TV2 10,2 százalékpontos közönségarányt produkált, ami 1,6 százalékpontos csökkentést jelent. Minden estét megnyert az RTL Klub, bár olykor ezt eléggé kicentizték, különösen csütörtökön, amikor 12,2 százalékos share-rel zárta a főműsoridőt az RTL Klub, 12,1 százalékkal pedig a TV2. A két legnézettebb kereskedelmi csatorna között vasárnap este volt a legnagyobb a differencia, akkor az RTL Klub 15,4 százalékos, a TV2 6,6 százalékos közönségarányt tudott felmutatni.

23. hét / 22.hét/ 21. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 12,3% / 12,3% / 11,9%
TV2 – 10,2% / 11,8% / 11,8%

Egyes napi műsorok heti átlagos közönségaránya (23. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)
RTL Klub
Híradó – 16,9% (17,3%)
Fókusz – 15,4% (16,9%)
A Fal – 10,7% (12,1%)
Barátok közt – 13,5% (13,8%)
Éjjel-nappal Budapest – 11,4% (11,6%)

TV2
Tények – 16,5% (15,2%)
Bezár a bazár – 13,2% (15,7%)
Ninja Warrior – 10,2% (9,3%)

A 2,1 százalékpontos főműsoridős RTL Klub előny egyébként annak fényében nem túl sok, hogy A nagy duett kifutásával múlt héten a TV2 végképp áttért a nyári műsorrendre. Hétköznap a Tények után kizárólag ismétléseket adnak, miközben az RTL Klub 19 óra után négy különböző saját gyártású műsort sugároz.

Az RTL Klub szempontjából az tűnhet aggasztónak, hogy A Falat még a TV2-s Bezár a bazár ismétlése is lazán verte, valamint a Tények eléggé megközelítette az RTL Híradót. Az elmúlt héten három nap az RTL Híradó, három nap a Tények volt a nézettebb, egy nap pedig gyakorlatilag fej fej mellett végeztek. Azért az elmúlt hónapokban a 18-49 éveseknél masszív előnye volt az RTL Híradónak.

Viszont továbbra is nagyon szépen teljesít a Fókusz és a Barátok közt is teljesen magára talált, olyannyira, hogy a főműsoridő legerősebbjévé lépett elő a napi sorozat, a 18-49 éveseknél időnként még a 200 ezres nézőszámba is belekarcoltak.

A TV2-n a Bezár a bazár ismétlés 13,2 százalékos heti share-t ért el, ami kereken 3 százalékponttal magasabb a főműsoridős csatornaátlagnál. A Ninja Warrior ismétlés pedig egy az egyben a TV2 átlagát – 10,2 százalékot – hozta.

A 18-49 éveseknél az RTL Klubon sugárzott Bosszúállók: Ultron kora című film volt a hét legnézettebbje, miután 230 ezer nézőt vonzott. Jót tett az M4 Sport Forma-1 közvetítésének, hogy az időeltolódás miatt a kanadai futam a főműsoridőre esett, így a hét második legnézettebbje címet hozták össze a 216 ezres nézőszámukkal.

A teljes lakosságnál a Barátok közt múlt szerdai epizódja vonzotta a legtöbb – 770 ezer – nézőt, majd a hétfői Tények következett 710 ezres nézőszámmal. A Forma-1 ebben az összevetésben a műsoros toplista ötödik helyén végzett 523 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Közel félmilliárd forintnyi támogatást osztanak ki

A testület döntései nyomán az MTVA az idei év első negyedévében 4, a Médiatanács által meghirdetett pályázati eljárásban 82 támogatási szerződést kötött, melyeknek köszönhetően összesen 473 694 208 forintot oszt szét a nyertes pályázók...

Különleges bankkártyák a párizsi olimpia alkalmából

Mostantól a párizsi olimpiai játékok szellemiségét megidéző, egyedi Visa bankkártyákat igényelhetnek az MBH Bank ügyfelei, és nagyszabású, a két vállalat által támogatott kvízjáték kezdődik, amelynek győztesei párizsi utazást és olimpiai belépőt nyerhetnek. A kezdeményezés...

Új trendek a használtautó-piacon

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. A COVID-időszak kezdetben érthető módon...

Tovább erősödött a BioTechUSA

Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport, amely tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét. Közel 5 milliárd forintot...

Újabb változás az eMAG-on

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint...

Már ragaszkodnak a home office-hoz a munkavállalók

Az otthonról dolgozó munkavállalók harmada teljesen a lakóhelyéről látja el feladatait, míg a második leggyakoribb opció a heti három nap home office – derült ki az Erste felméréséből. A koronavírus-járvány alatt még kötelező rossznak...

Csavar egyet közönségkedvenc szendvicsén a McDonald’s

A tavalyi nagy sikert követően új Erős Pistás szendvicsekkel várja vendégeit a hazai McDonald’s. A fogyasztók visszajelzéseit meghallgatva idén az eddiginél még „pistásabb” formában érkeznek a burgerek.A két márka kollaborációja – a mekis szendvicsek...

Ez történt a Telekom közgyűlésén

A Magyar Telekom 2024. április 16-án megtartotta Éves Rendes Közgyűlését.A Közgyűlés elején a részvényesek meghallgatták az Igazgatóság jelentését a Társaság ügyvezetéséről, a Társaság és a Magyar Telekom Csoport 2023. évi üzleti tevékenységéről, üzletpolitikájáról, valamint...

Újdonságokkal rukkolt elő a Samsung

A Samsung a milánói EuroCucina 2024 szakkiállításon az összekapcsolt otthonok jegyében mutatja be új, prémium konyhai eszközeit és az életstílust, amit a készülékek kínálhatnak. A Rho Fiera Milano területén, 2024. április 16. és 21....

Kiderült, miért rendeződik át a munkaerőpiac

Miközben több mint 70 ezer állás betöltetlen ma Magyarországon, csaknem 100 ezer külföldi munkavállaló dolgozik az országban és több mint 200 ezer ember inaktív. Az elvándorlás és a külföldi munkavállalás évtizedes jelenség és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

5G-s újdonságok Barcelonából és videós trendek a BrandManiában

Elrajtol ma az RTL-en a BrandMania 24. évada, a 314. adásban az 5G-s fejlesztések kerülnek terítékre. A stáb Barcelonában, az MWC-n járt utána, hogy hol tartunk most és mit hoz a jövő a mobilhálózatok...

Közel félmilliárd forintnyi támogatást osztanak ki

A testület döntései nyomán az MTVA az idei év első negyedévében 4, a Médiatanács által meghirdetett pályázati eljárásban 82 támogatási szerződést kötött, melyeknek köszönhetően összesen 473 694 208 forintot oszt szét a nyertes pályázók...

Különleges bankkártyák a párizsi olimpia alkalmából

Mostantól a párizsi olimpiai játékok szellemiségét megidéző, egyedi Visa bankkártyákat igényelhetnek az MBH Bank ügyfelei, és nagyszabású, a két vállalat által támogatott kvízjáték kezdődik, amelynek győztesei párizsi utazást és olimpiai belépőt nyerhetnek. A kezdeményezés...

Új trendek a használtautó-piacon

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. A COVID-időszak kezdetben érthető módon...

Tovább erősödött a BioTechUSA

Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport, amely tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét. Közel 5 milliárd forintot...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...