Jön az Influencer Festival

Nagyobb hatással vannak ránk, mint gondolnánk, és ez folyamatosan tovább fog nőni. Az influencerek szerepe és befolyása egyre erősebb: ezt felismerve Magyarországon először, és biztosan nem utoljára, a téma legnagyobb szakértői Influencer Festival eseményt szerveznek. Inspiráló előadók, és több mint 400 influencer, márkaképviselők és –nagykövetek, cégvezetők, valamint impulzív programok és egyedi vizuális élmények várnak minden érdeklődőt. És finom frissítők: a fesztivál ezüst fokozatú támogatója ugyanis nem más, mint az influencer kommunikáció úttörője, a Coca-Cola!

2018. szeptember 19-e a kommunikációs szakma, hazánk újságírói, bloggerei, és véleményvezérei számára az influencerekről fog szólni. A fesztiválon a Coca-Cola Stage-en és a Brand Zone-ban egyszerre két helyszínen, egész napon át tartanak majd az előadások és kerekasztal-beszélgetések a szakma legjobbjaival. A rendezvény partnere a Fantával együtt a Coca-Cola Magyarország is, amely egyike azoknak a nagyvállalatoknak hazánkban, ahol a kommunikációs szakemberek elsőként kezdtek influencer kommunikációval foglalkozni.

A nemzetközi és a hazai piac összehasonlításától, jövőbeli tendenciákról és becslésekről, közösségimédia-csatornák használatának változásáról, azok szabályozásairól, pszichológiájáról, szociológiájáról, influencer trendekről a nemek és a korcsoportok vizsgálatában is szó lesz az egynapos fesztiválon. De profiktól hallhatunk minden fontos tudnivalót a sportoló véleményvezérekről, állati influencerekről, és még sok más, a témát feldolgozó érdekességről, aktualitásról is, hiszen az Influencer Festival Magyarország legismertebb, legelismertebb és legprofibb influencereit és az influencerekkel dolgozó legjobb szakértőket vonja be a programba.

“Hogy ki lesz a következő paródiánk áldozata? Erről nem fogok beszélni, de arról – előadótársammal együtt – igen, hogy hol tart most, és merre fejlődik a YouTube videózás itthon és külföldön. Beszélünk majd arról, hogy a mi oldalunkról hogyan látjuk a szponzorok megjelenését, és hogy szerintünk milyen videótípusok lesznek népszerűek a jövőben. Azoknak ajánljuk az előadást, akiket érdekel a YouTube a videókészítők szemszögéből, de még nem látják pontosan, hogy hogyan működik, vagy még nem mertek belevágni, és az utolsó lökésre van szükségük, akár videósként, akár szponzorként” – mesélt az előadás témáiról Pamkutya Béla.

A Coca-Cola Magyarországgal együttműködő influencer Pamkutya mellett Csecse Attila is. “A beszélgetés, amiben részt fogok venni, számomra is szuper izgalmas lesz, már várom, hogy megosszuk beszélgetőtársaimmal a tapasztalatainkat. Ki fogunk térni arra is, hogyan tudjuk követőink érdeklődését fenntartani, valamint arra, hogyan tudjuk elkerülni a kiégést.” – mondta Csecse Attila, aki az Influencer Festival kerekasztal-beszélgetésében a Coca-Cola színpadán többek között Iszak Esztivel – a Coca-Cola Magyarország nagykövetével – fog tapasztalatokat megosztani.

A Brand Zone-ban pedig a megbízói oldal képviselőitől, így például a Coca-Cola regionális connection managerétől tanulhatunk a szakmáról: Mérő Ádám abba fogja beavatni a közönséget, mi alapján választanak nagyköveteket a legnagyobb márkák.

  • Megosztom