Hírességekkel reklámozzák a belföldi turizmust

Több ismert ember is csatlakozott a Magyar Turisztikai Ügynökség „Magyarország Rád vár” kampányához.

A kezdeményezés célja, hogy turisztikai szempontból felhívja a figyelmet hazánk épített és természeti értékeire. Ebben segíti a Magyar Turisztikai Ügynökséget (MTÜ) többek között Mádai Vivien televíziós műsorvezető és Nagy László kézilabdázó is.

A közösségi médiás felületeken a #fedezdfel hashtagre rákeresve az is kiderül, hogy Mádai Vivien és Nagy László mellett kik azok az ismert hazai személyiségek, akik belföldi utazásra ösztökélik a követőiket a Facebookon és az Instagramon.

Az MTÜ 2017 június végén indította el a belföldi turizmust népszerűsítő kampányát. A több hónapon át tartó akció során olyan természeti és épített értékekre hívják fel a figyelmet, amelyek méltán lehetnek kiemelt turisztikai célpontok. Az ügynökség fő törekvése, hogy megismertesse hazánk – talán kevésbé előtérben lévő – felfedezésre váró kincseit a nagyközönséggel és az utazókkal.

A kampány június közepétől az őszbe nyúlóan mutatja be hazánk kivételes látnivalóit. A részletekről, illetve a látnivalókról bővebben a fedezdfel.itthon.hu weboldalon kaphatnak további információt az érdeklődők.

  • Megosztom