- Hirdetés -

Így ünnepel a K&H

|

- Hirdetés -

Augmented reality-vel (AR) lepi meg ügyfeleit 30 éves születésnapi kampányában a K&H. Az augusztus vége óta zajló folyószámla aktivitás részeként szórólapokon, city light felületeken, A/1-es plakátokon és bannerben helyezték el a szakemberek azokat a markereket, melyek a kiterjesztett valóságként működő animációt működésbe hozzák.

 

Augusztus 21 és szeptember 30 között fut a K&H Bank 30 éves születésnapi folyószámla kampánya, melyben a bank a már hagyományos kampányeszközökön túl egy innovatív, új kreatív megoldást is bevet. A kiterjeszetett valóság (Augmentes Reality – AR) a magyar bankszektorban teljesen újszerű felületnek számít. A megelevenedő kép indítói a szórólapokon, city light felületeken, A/1-es plakátokon és bannerben elhelyezett markerek. Ezek működésbe lépéséhez mindössze két egyszerű lépésre van szükség: egy ingyenes okos telefon applikáció, a LARA letöltésére (Androidra és iOS-re is elérhető), majd a megnyitott applikáció markerre irányítására. Ezután máris élvezhetjük a különleges vizuális élményt, mely a kampány során amúgy is használt, konfetti felhős képi világ animációs kiteljesedése. Az AR-t ezidáig már közel 9000-szer tekintették meg az érdeklődők.

 

„Új, innovatív megoldásokat használni a marketing eszköztárból mindig inspiráló feladat. A szakmai kihíváshoz még pluszban hozzáad, ha az újítás által egy különleges élménnyel is megajándékozhatjuk ügyfeleinket.” – mondta el Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.

 

A már korábban említett eszközökön túl a születésnapi aktivációt országos nyereményjáték, a K&H fiókhálózatában pedig kirakatmatrica és dekorációs verseny is kiegészíti.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -