Így legyen tökéletes a névjegyünk

Bár manapság már-már elavultnak hat a klasszikus névjegykártya, ám az változatlanul az üzleti élet, a márkaépítés nélkülözhetetlen eleme. Ezek a pici kártyák sokat elárulnak tulajdonosaikról. Íme 5 tipp, hogy miként lehet hatékony eszköz a névjegyünk!

Ez a kis papírdarab a networking szerves részét képezi, és csak egyike azon eszközöknek, amelyekkel tudatosan és sikeresen létesíthetünk hasznos kapcsolatokat. A cégek 97%-a üzleti ajánlások révén kapja új ügyfeleinek nagy részét. Ugyanakkor csak 3%-uk használja ezt tudatosan, de a megfelelő tudás birtokában ebbe a szűk körbe könnyedén be lehet kerülni – mondja Ferling József, a BNI Magyarország kommunikációs igazgatója. Ezért is fontos, hogy az alábbi pontokat figyelembe vegyük a névjegyek terveztetésekor:

1. Legyen rajta az összes, pontos elérhetőségünk!
Még véletlenül se hiányozzon a név, a cégnév és a beosztás, valamint fontos a cég címe, a telefonszám(ok) és az email-cím, és persze a honlap is. Célszerű az általunk preferált elérhetőséget előrevenni.

2. Láthatóság mindenek felett
Törekedni kell arra, hogy minden olvashatóan kerüljön rá a névjegyre! El kell felejteni a kis betűket, a betűtípusok keverését, a nehezen olvasható szöveget! Természetesen a nevünk legyen a leghangsúlyosabb elem.

3. Vizualizáljunk!
Egy szín, egy erős szimbólum, ami a tevékenységre utal, a későbbiekben sokat segít. Vizualizáljunk, de maradjunk egyszerűek!

4. Legyen egy memóriafogas!
Érdemes adni a névjegykártyához valami pluszt magunkról vagy a szolgáltatásunkról! Használjuk ki a kártya hátoldalát: egy mondatban itt összefoglalható a tevékenységünk lényege: legyen rajta a szlogen. A lényeg, hogy emlékezzenek!

5. Maradjon üres hely is!
Érdemes a partner számára olyan helyet hagyni, ahol jegyzetelni tud, hogy később is be tudjon bennünket azonosítani. Adjuk meg neki erre a lehetőséget!

 

  • Megosztom