Hamarosan folytatódik a Brandmánia

16 epizód, több mint ötven márka, száznál is több interjú: többek között ezek a számok fémjelezték az RTL Klub szeptemberben indult Brandmánia című műsorának első évadát. Az adásonként mintegy 300 ezer nézőt vonzó, a nagy márkák világát bemutató széria 2013-ban is folytatódik.

 

2012. szeptember 6-án jelentkezett első alkalommal az RTL Klubon a Brandmánia, amelynek debütálását a teljes lakosságból 313 ezren követték figyelemmel, ami 20 százalékos részesedést hozotta műsornak az éppen tévézők körében. A csütörtök késő esténként látható, a nézőket a nagy nemzetközi és hazai márkák, illetve a reklámpiac világába kalauzoló sorozat ezt követően is sok érdeklődőt vonzott.

 

Így például a szeptember 13-i adást 326 ezren, az október 25-i epizódot 308 ezren tekintették meg. De az ünnepi készülődés közben, december 13-án képernyőre került műsor is 293 ezer nézőt vonzott, ami 17,5 százalékos részesedést jelentett.

 

A Brandmánia első évadja során ötvennél több márkával ismerkedhettek meg kicsit részletesebben is a nézők, a luxusautóktól a szépségiparon át a gyógyszergyártásig számos témával foglalkozott a műsor. Az itt megtekinthető videóból további érdekességeket tudhat meg a sorozat első szezonjából.

 

A Brandmánia 2013-ban is folytatódik, hamarosan új adásokkal jelentkezik a széria.

  • Megosztom