George Clooney, a reklámarc

Idén tízéves a BrandFestival, a kommunikációs- és marketingszakma stratégiai csúcstalálkozója. Az eseményen jelen lesz David Revah, a párizsi McCann Erickson kreatív guruja, aki George Clooney-t szemelte ki a Nespresso kávé reklámkampányához.

A nemzetközi tudásimportra nagy hangsúlyt fektető BrandFestival idén a „New Economy” alapgondolat jegyében elemzi a legfontosabb szakmai trendeket. Ehhez olyan kiemelkedő egyéniségek látogatnak hazánkba, akiktől nemcsak érdekfeszítő válasz várható, de megközelítéseikkel hozzájárulhatnak a progresszív válaszok megfogalmazásához.

Az egynapos tudásinfúzióra érkezik David Revah, a párizsi McCann Erickson digitális ötletembere. Nevéhez fűződik a George Clooney és John Malkovich karakterére épülő Nespresso kávé reklámkampánya. A kampány a fogyasztók bevonása terén jelentős előrelépést tett, hiszen a szereplők ismertségén túl a közösségi videomegosztókon alkalmazott „sorozat-megoldásos” technikai kivitelezést tekintve új alapokra helyezte a márka stratégiai kommunikációs irányát.

Manapság az egyik legfőbb marketingtörekvés a passzívan szemlélődő fogyasztó bevonódásának növelése minél komplexebb márkaélményen keresztül! A fogyasztói aktiválás egy izgalmas foka mikor a márkakommunikáció demokratizálódásának eredményeként a reklámalkotások bekerülnek a közbeszéd fókuszába. De hogyan érjük el mindezt? David erre keresi előadásában a válaszokat. Mindenképpen érdemes lesz „együttmenni” a gondolatai mentén.


  • Megosztom