Ezt hozza a Telenor Mikulása

A Mikulás mindig csak a jó gyerekeknek hoz ajándékot, a rossz gyerekek virgácsot kapnak – a Telenor idén mikuláskor szeretne ezen változtatni, ezért üzletei december 6-án virgácsmentes övezetté válnak, ahol minden gyereknek jár az ajándék. Sőt, egy fotópályázat keretei között még értékes nyereményekkel is gazdagodhatnak a legkreatívabb rosszcsontok.

Idén mikuláskor a Telenor a gyakran rossz viselkedésnek ítélt gyermeki kreativitást és elevenséget értékeli „Rosszcsontok mikulása” névre keresztelt kampányában, melynek során a már megszokott közvetlen, őszinte kommunikációs stílusban készül meglepetést okozni a gyerekeknek. A tavalyi évhez hasonlóan a Telenor munkatársai december 6-án 15:00-tól ismét magukra öltik a Mikulás és a Mikulás segítőinek szerepét, és országszerte 26 üzletben személyesen várják Mancs őrjáratos ajándékokkal és egyedi gyártású matricákkal a gyermekeikkel betérő ügyfeleket – ahol a Mikulás személyesen nem is lesz jelen, ottfelejtett zsákja rejti majd a meglepetéseket.

December 6-án bármerre jár az ember, Mikulásba botlik, az óvodában, az iskolában, a szülők munkahelyén, és igen, a Telenor-üzletekben is. Viszont szerettünk volna valahogy kitűnni a Mikulások tengeréből, ezért úgy döntöttünk, hogy a mi Mikulásaink – a szokásostól eltérően – garantáltan nem ítélkezek, nem tesznek különbséget jó és rossz gyerek között. Mi nem kérdezzük, hogy jó voltál-e. Tudjuk. Ezért december 6-án minden gyermeket megajándékozunk” – mondta el Monok Cecília, a Telenor kampányért felelős marketing kommunikációs menedzsere.

Ezen kívül december 1. és 6. között a kampány kiterjesztéseként a mobiltársaság Facebook-oldalán egy fotópályázat keretei között nevezhetnek a szülők a gyermekeik csínytevéseit, kreatív pillanatait megörökítő képekkel, legyen szó filccel összefirkált bútorokról, vagy popsikrémbe borított kistestvérről. A pályázók a Nickelodeon jóvoltából értékes nyereményekkel gazdagodhatnak, a főnyeremény pedig egy saját buli Marshallal, a Mancs őrjárat szereplőjével.

A kampány kreatívjait, például az üzletekben december 6-án elhelyezett „Virgácsmentes övezet” táblákat és a gyerekeknek ajándékba adott matricákat a gyerekrajzokra és firkákra jellemző grafikai stílus jellemzi, a felnőtteknek is szóló humoros szövegekkel; valamint visszaköszön a kreatívokon a Telenor karácsonyi kampányának egyik grafikai eleme, Rudolf, a rénszarvas is.

  • Megosztom