- Hirdetés -

Erre buknak Viberezők

|

- Hirdetés -

A Viber Holiday Bot a karácsonyi és újévi ünnepek alkalmából készült. A kétirányú digitális kommunikációs csatorna aktivitása az év legkedveltebb időszakában érkezett, és rekord eredményeket produkált a felhasználók körében.

De mivel is tette különlegessé az ünnepeket a Viber? A Viber Holiday Bot meghívta közép-kelet-európai felhasználóit, hogy készítsenek személyre szabott képes vagy GIF formátumú ünnepi üdvözlőkártyát, illetve lehetőséget teremtett arra, hogy feldíszítsék első, digitális Viber karácsonyfájukat három barátjukkal karöltve. A kommunikációs kampány második hullámaként a felhasználók újévi kvízt tölthettek ki, amely által új, ingyenes Viber matricacsomagokra tehettek szert.

A Viber Holiday Bot – amely december 17-től vált elérhetővé – több mint 3.100.000 felhasználót aktivizált a régióban az első 30 nap alatt. Érdekes módon az aktivitás eredményei pontosan megmutatták Bulgária, Horvátország, Görögország, Magyarország és Szerbia felhasználóinak különböző preferenciáit. A számokban mutatkozó jelentős különbségek alátámasztják a régió sokszínűségét.

A Viberen képként, valamint GIF-ként animált üdvözlőkártyák bizonyultak a legnépszerűbbnek a közép-kelet-európai régióban, ilyeneket közel 2 millió Viber felhasználó készített. Digitális karácsonyfát 40.000 alkalommal díszítettek fel, amely minden esetben négy elhivatott felhasználó munkáját dicséri. Az újévi Viber Bot kvíz közel 400.000 lelkes felhasználót vonzott, csak Magyarországon 66.768 személy töltötte ki.

A százalékos megoszlást vizsgálva a kvíz Szerbiában volt a legnépszerűbb (27%), őket követik a görögök (24%), horvátok (19%), magyarok (18%) és végül a bolgár viberezők (12%). Ami a teszt eredményeit illeti, a kvíz kitöltői a legtöbb esetben a „Földhözragadt” jelzőt kapták a 2018-as évük leírására. E kategória tagjai élvezik az élet praktikus oldalát és örömüket lelik az olyan kis dolgokban is, mint például a számlák befizetése. „Csak óvatosan!” – ez legtöbbünk jelmondata az idei évre.

Az országokra lebontott eredmények tekintetében a horvát viberezők szava 2018-ban a „Megbotránkoztató”, a kiszámíthatatlan helyzeteket és a partikat egyaránt szerető szerbeké a “A szerencse fia (na és persze a buliké)”, a magyar kitöltők élete 2018-ban a szerelmi ügyek („Love Affairs”) körül forog majd, a bolgárok jeligéje a „Badass”, a görögöké pedig, tükrözve az ország gazdasági helyzetét, a „Földhözragadt”.

A világ egyik vezető tech és szoftverfejlesztő vállalata, a Connecto által kifejlesztett Viber Holiday Bot „megtörte a jeget” és szétszórta az ünnepi lángok szikráit a régió térségében – az ilyen és ehhez hasonló aktivitásokon keresztül a felhasználók könnyen és gyorsan megismerkedhetnek a chatbotokkal, valamint kihasználhatják annak minden előnyét. A szerencsés 2018-as évkezdés így többek között a Viber Holiday Bot segítségével valósult meg, amely megalapozta a felhasználók jókedvét az újévre.

Ez egy kiváló időszak, hogy optimista, kreatív és határozott legyél – és mindezt oszd meg minden számodra különleges személlyel a Viber Holiday Boton keresztül!

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hirdetési szolgáltatást indított a Wolt

A Wolt technológiai vállalat bejelentette saját hirdetési szolgáltatásának, a Wolt Adsnak az elindítását, hogy partnerei növekedését és láthatóságát felgyorsítsa. A sikeres béta-időszakot követően a vállalat most azt tervezi, hogy a hirdetési szolgáltatását kiterjeszti mind...

Még mindig sötéten látják a jövőt a vállalkozások

A K&H kkv bizalmi index tavaly év végén látott reményteli javulása az idei első negyedévben ismét megtorpant: 4 pontos csökkenéssel -10 ponton áll a mutató, ami így már közel két éve a negatív tartományban...

Új innovációk a klímavédelem érdekében

A mérnöki és működési adatokat integráló új platform, a háztartási energiamenedzsmentet új szintre emelő vezérlőegység, az elektromos autózás terjedését támogató töltők és szoftver – többek között ezeket az újdonságokat jelentette be a Párizsban rendezett...

Új ízzel várja a nyarat a Dreher

Már kapható a boltokban az alkoholmentes Dreher 24 legújabb, frissítő málna ízű variánsa. A termék nem csak ízesítésében új, de a portfólió többi termékével összevetve alacsony a kalóriatartalma. Az alkoholmentes sörök, legyen szó akár...

Megvan a legjobb zöld családi autó

Az Év Magyar Autója verseny ünnepélyes díjátadójára a Budapest Automotive Summit rendezvényen került sor 2024. április 11-én, melyen az MG két elektromos modellje is kategóriagyőztesként végzett. Az évenkénti megmérettetésre 21 márka összesen 39 autót...
Házasság első látásra

Atombombája van a TV2-nek

Jó nézettséggel kezdett a Házasság első látásra és azóta hétről hétre tovább erősödött. A TV2 házasságos műsora masszív, rég nem látott előnnyel végzett a heti műsoros toplista élén. Az RTL a múlt hét kapcsán...

Új közvetlen járat indul Budapestről

Június 27-től a China Southern Airlines heti négyszer közlekedő járatot indít Kantonba, ezzel idén nyártól már heti 17 járat érhető el Kína és Budapest között. Az új járat amellett, hogy kiváló csatlakozást biztosít Délkelet-Ázsia...

Fontos ügyért küzdenek a budapesti plázában

Áprilisban a nőké a főszerep Budapest új kedvenc „nappalijában”, a Mammut I. Bevásárlóközpont 3. emeletén található Kollab by Mammut közösségi térben. A programsorozat nyitányaként HAPPY PERIODS címmel a szervező ARTEMIS női tech startup és...

Ismét csúcson a hazai lakáspiac

Tavaly október-decemberben történelmi csúcsra ért az új otthonok árszintjét jellemző index a KSH legfrissebb, előzetes adatai szerint. Ugyanebben az időszakban a használt lakásoknál viszont árcsökkenést regisztrált a statisztika. Az ellentmondás ellenére az Eurostat adatai...

Érdekes dolgok derültek ki az emojikról

Szinte minden magyar internetező használ hangulatjeleket, mégis a háromnegyedüknél előfordult már, hogy nem ismerte egy-egy emoji jelentését - derült ki egy friss országos, reprezentatív kutatásból. A felmérés alapján a különböző generációk sokszor más jelentést...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Beteg gyermekeknek segíthetnek a Kifli vásárlói

Összefogott a Dziugas Magyarország és a kifli.hu, hogy az eladott termékekkel a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt segítsék.A Dziugas Magyarország a társadalmi felelősségvállalás jegyében akciót hirdet, amelynek keretében az összes, a kifli.hu-n eladott terméke...

Hirdetési szolgáltatást indított a Wolt

A Wolt technológiai vállalat bejelentette saját hirdetési szolgáltatásának, a Wolt Adsnak az elindítását, hogy partnerei növekedését és láthatóságát felgyorsítsa. A sikeres béta-időszakot követően a vállalat most azt tervezi, hogy a hirdetési szolgáltatását kiterjeszti mind...

Még mindig sötéten látják a jövőt a vállalkozások

A K&H kkv bizalmi index tavaly év végén látott reményteli javulása az idei első negyedévben ismét megtorpant: 4 pontos csökkenéssel -10 ponton áll a mutató, ami így már közel két éve a negatív tartományban...

Új innovációk a klímavédelem érdekében

A mérnöki és működési adatokat integráló új platform, a háztartási energiamenedzsmentet új szintre emelő vezérlőegység, az elektromos autózás terjedését támogató töltők és szoftver – többek között ezeket az újdonságokat jelentette be a Párizsban rendezett...

Új ízzel várja a nyarat a Dreher

Már kapható a boltokban az alkoholmentes Dreher 24 legújabb, frissítő málna ízű variánsa. A termék nem csak ízesítésében új, de a portfólió többi termékével összevetve alacsony a kalóriatartalma. Az alkoholmentes sörök, legyen szó akár...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...