- Hirdetés -

Erősen indította az évet a UPC

|

- Hirdetés -

Az első negyedévben 2,093 millióra nőtt a UPC Magyarországnál vásárolt előfizetések száma, ez 7,6 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest, a társaság árbevétele pedig 4,4 százalékkal bővült éves összevetésben. A cég felvásárlása kapcsán a vállalat vezetője elmondta, hogy a verseny élesedését várja a tranzakciótól.

A UPC Magyarország lakossági és üzleti előfizetőinek száma túllépte a 855 ezret, ami 30,5 ezerrel több, mint 2017 első negyedévében. Az előző évhez viszonyítva a nagy sebességű internet előfizetések száma 40500-zal bővült és így meghaladta a 673000-et, miközben a digitális és analóg televízió előfizetések száma 685000 fölé emelkedett, ami 21000-rel szárnyalja túl az előző év azonos időszakának teljesítményét.

A mobil előfizetések mennyisége meghaladta a 93000-et, amely 40%-os bővülés 2017 első negyedévéhez képest. A UPC szolgáltatásai már az ország közel 1,8 millió háztartásában érhetők el – ez 58800-zal több, mint egy évvel korábban.

„Az elmúlt 5 év legerősebb első negyedéves eredményeivel felvértezve minden eddiginél felkészültebben állunk az egyre fokozódó piaci verseny kihívásai elé. Az előfizetések és az ügyfelek számának kiemelkedő mértékű gyarapodása mögött minden egyes üzleti területünk kitűnő teljesítménye áll. A nagyszerű eredmények új lendületet adnak beruházásaink folytatásához, legyen szó teljes szolgáltatási területünk növeléséről, vagy a hálózatkorszerűsítési fejlesztéseinkről a monori körzetben. Továbbra is elkötelezettek vagyuk ügyfeleink legmagasabb szintű kiszolgálása iránt, amelynek keretében előfizetőink körében közel 50%-ra növeltük a Connect Box ellátottságot, valamint további innovatív szolgáltatásokkal biztosítjuk számukra, hogy maximálisan kihasználhassák a kiváló minőségű hálózatunk adta lehetőségeket” – mondta el Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Lengyelország vezérigazgatója a cég mai sajtótájékoztatóján.

A cégvezető beszélt a tegnap bejelentett felvásárlásról is, melynek keretében a Vodafone megveszi a Liberty Global német, cseh, román és magyar érdekeltségeit, így a UPC Magyarországot is. Robert Redeleanu szerint az ügylet a méretről és a konvergenciáról szól. A két cég együtt nemzeti szinten már kihívója lehet a Telekomnak. „Ez az új entitás növeli a versenyt a magyar piacon, gyorsítja az innovációt, összességében jobban szolgálja a magyar fogyasztók érdekeit” – jelezte Robert Redeleanu. Hangsúlyozta, hogy elkötelezettek a stratégiájuk iránt és a tranzakció jövő év második felére várható lezárásáig nem változik semmi ebben, vagyis folytatják a fejlesztéseket mind a szolgáltatások, mind a hálózat vonatkozásában.

2018 első három hónapjában újabb 7400 háztartásba vitte el szupergyors szélessávú hálózatát a UPC. A beruházások újabb fontos állomása a monori körzetben megkezdett fejlesztés, amelynek keretében további 21000 otthonba jut el a modern optikai hálózat, amelyek közül 14000 háztartás esetében saját forrásai mellett a kormányzat Szupergyors Internet Programjában (SZIP) elnyert támogatást is igénybe veszi a UPC a fejlesztésekhez. A SZIP által biztosított finanszírozásnak köszönhetően a régió 14 településén, Monor, Dabas és Gyál körzetében zajlanak majd a hálózatfejlesztési munkák.

A vállalat a mai eseményén bemutatta új mobil díjcsomagjait is, amelyek révén a korlátlan adat és beszélgetési opciót bármikor rugalmasan igényelhetik, vagy éppen lemondhatják az ügyfelek hosszabb időre szóló kötöttségek nélkül. A UPC megoldása a hazai kínálatban egyedülállónak számít.

A UPC Mobil Super és Super Plus új mobil díjcsomagokhoz korlátlan beszélgetési és adatforgalmi opciót is választhatnak az ügyfelek, méghozzá úgy, hogy azokat az előfizetés időtartama alatt bármikor igényelhetik, vagy lemondhatják. A 3, illetve 4 GB havi adatforgalmat és 120, illetve 400 perc beszélgetést lehetővé tévő Super és Super Plus díjcsomagokat már havi bruttó 3.990, illetve 6.490 forintért kínálja a szolgáltató. E két csomaggal hálózaton belül ingyenesen hívhatják egymást az ügyfelek. A Super és a Super Plus tarifákhoz havi bruttó 2.000 forintért választható a korlátlan adat opció. A Super Plus tarifa előfizetői havi bruttó 2.500 forintért választhatnak korlátlan beszéd opciót is, amelyet belföldön és EU-roaming során is igénybe vehetnek. A korlátlan adat- és beszéd opciók újdonsága, hogy abszolút rugalmasan alkalmazkodnak a UPC előfizetők egyéni igényeihez és élethelyzeteihez, hiszen a telefonos ügyfélszolgálat segítségével bármikor igényelhetik minimum 1 hónapos időszakra, majd ezt követően bármikor lemondhatják azokat – ráadásul a kiegészítő opciók díját is kizárólag az aktív időszakra kell kifizetniük. További, a hazai mobilpiacon jelenleg egyedülállóan rugalmas megoldás, hogy az ügyfelek nem csak magasabb, hanem alacsonyabb árú tarifára is bármikor átválthatnak akár az előfizetés ideje alatt is. Az új díjcsomagok mellé a UPC Mobil választékából kedvezményes áron vásárolhatnak készülékeket az ügyfelek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jobbnál jobb ötletekkel versenyeznek a diákok

Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a...

Így lehet biztonságos a gyerekek online játéka

Egyre többet költünk online játékokra – derült ki az Erste ügyfelei fizetési szokásainak vizsgálatából. Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által erre a célra elköltött összeg. A legtöbben egy alkalommal pár...

Jön a GoodSpirit Rum & Cocktail Show

Május 11-12-én rendezik meg a GoodSpirit Rum & Cocktail Show-t, ahol bemutatkoznak a bárvilág legújabb trendjeit, italait. A szervezők két korábbi esemény, a Bar és a Rum Show összevonásáról döntöttek, így jött létre a GoodSpirit...

Jó hír a Vibertől

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt. Ezt azoknak a szervezeteknek ítélik oda, amelyek a legjobb biztonsági gyakorlatokat mutatják be, a széles körű ellenőrzés megerősíti a vállalat elkötelezettségét a felhasználók biztonságának...

Újdonságok érkeznek a Disney+-ra

Májusban is új sorozatokkal, sikerfilmekkel, gyerektartalmakkal szórakoztat a streaming csatorna.A Disney+ a Disney, a Pixar, a Marvel, a Star Wars, a National Geographic és még sok más tévés sorozatot és filmeket gyártó vállalatnak ad...

Kosztümös film érkezik a mozikba

A három testőr alkotócsapatának új kosztümös filmje a Monte Cristo grófja, melyet a 77. Cannes-i Filmfesztiválon, versenyen kívül láthat először a közönség. A film várhatóan ősszel kerül a hazai mozikba, az ADS Service forgalmazásában.Alexandre...

Ügyfeleit és munkavállalóit is jótékonykodásra ösztönzi a biztosítási platform

Működése kezdete óta elkötelezett a jótékonyság iránt, és aktív szerepet vállal a helyi közösségek támogatásában a CHERRISK. A biztosítási platform különös figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei és követői mellett a munkavállalóit is ösztönözze a...

Rádiós pályázatok: Fonyódon és Siófokon is a Radio Plus nyert

Túlmutatott a támogatás megengedett keretein a Trendmánia című műsorszám december 16-án sugárzott adása, ezzel a TV2 megsértette a törvényi rendelkezést, a Médiatanács emiatt megbírságolta a médiaszolgáltatót. A testület döntött két rádiós frekvenciapályázatról is, mindkét...

Autópiaci trendek a BrandManiában

Az autópiac kerül terítékre a BrandMania mai adásában, az RTL magazinműsorának első felében a tavalyi évet értékelik a szakértők és piaci szereplők. Ezt követően pedig arról lesz szó, hogy milyen marketingfogások hozhatnak üzleti sikereket...

Pizzafesztivállal bővül az idei a Food Truck Show

Minden évben újabb büfékocsikkal és ételekkel bővül a Food Truck Show kínálata, akik az idei első rendezvényen, a Kincsem Parkban debütálnak május 3. és 5. között. Kóstolhatnak a vendégek balkán plejskavica és kézműves hamburger...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Beindult a generációváltás a hazai cégeknél

Erőteljesen beindult a generációváltás a hazai, családi tulajdonban lévő cégeknél. Már csak a cégek alig több mint felénél nem aktuális az utód bekapcsolása, miközben harmaduk egy vagy akár több generációváltáson is túl van. A...

Jobbnál jobb ötletekkel versenyeznek a diákok

Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a...

Így lehet biztonságos a gyerekek online játéka

Egyre többet költünk online játékokra – derült ki az Erste ügyfelei fizetési szokásainak vizsgálatából. Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által erre a célra elköltött összeg. A legtöbben egy alkalommal pár...

Jön a GoodSpirit Rum & Cocktail Show

Május 11-12-én rendezik meg a GoodSpirit Rum & Cocktail Show-t, ahol bemutatkoznak a bárvilág legújabb trendjeit, italait. A szervezők két korábbi esemény, a Bar és a Rum Show összevonásáról döntöttek, így jött létre a GoodSpirit...

Jó hír a Vibertől

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt. Ezt azoknak a szervezeteknek ítélik oda, amelyek a legjobb biztonsági gyakorlatokat mutatják be, a széles körű ellenőrzés megerősíti a vállalat elkötelezettségét a felhasználók biztonságának...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...