- Hirdetés -

Elkaszálták az RTL-Central üzletet – reagált az RTL

|

- Hirdetés -

Nem járult hozzá az NMHH Médiatanácsa ahhoz, hogy a M-RTL Zrt. megvásárolja a Central Médiacsoport digitális üzletágának 30 százalékát. A tranzakció elutasítása önmagában is érdekes, azonban az igazi különlegességet az Origo szolgáltatta, ami már 11:35-kor megjelentette oldalán a döntést, miközben a Médiatanács csak déltől ülésezett. Az RTL mindenképpen terjeszkedne a digitális piacon.

 

Az NMHH Médiatanácsa nem járult hozzá, hogy az M-RTL Zrt. 30 százalékos részesedést vásárolt a Central Digitális Média Kft.-ben. A tranzakciót még tavaly ősszel, az Internet Hungary-n jelentette be Vidus Gabriella, az RTL vezérigazgatója, és Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezetője. Az ügylet keretében a Central digitális érdekeltségeit – köztük a 24.hu-t – működtető vállalkozásban szerzett volna kisebbségi tulajdonrészt az RTL.

 

Az RTL Magyarország tájékoztatása szerint a cég ma délután kapta kézhez a Médiatanács határozatát. Azt és annak indoklását részleteiben megvizsgálják, ezt követően döntenek a tranzakció megvalósítása érdekében szükséges és lehetséges hazai és európai szintű jogi lépésekről. A cég közleményében hangsúlyozta, hogy az üzleti szándékaik változatlanok, azaz nem adják fel terveiket arra vonatkozóan, hogy a digitális piacon növeljék jelenlétüket, és mivel nem a 30%-os tulajdonszerzéshez kell engedély, így – ha szükséges – az alternatív forgatókönyvek közül választanak.

 

Az ügy azonban további érdekességet is tartogat. A Médiatanács döntéséről elsőként beszámoló Origo ugyanis a hvg.hu-n látható kép tanúsága alapján már 11:35-kor kitette oldalára a hírt, miközben a testület ülése csak délben kezdődött. Később a portál szerkesztői igyekeztek menteni a helyzetet és feltételes módra változtatták a cikk első mondatát, hogy csak lehetőségként sugallja a döntést. Jelenleg már úgy fogalmaznak a cikkben, hogy az ülés előtt tudomásukra jutott információ alapján számoltak be a döntésről. 

 

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -