Superbrands lett az Árukereső.hu

Kilencedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország 21 tagú, független Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. Idén az Árukereső.hu-t is érdemesnek találták a Superbrands 2013 védjegy viselésére. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

 

A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a bizottság értékelése 2013-ban kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással.

 

Közel húsz évvel ezelőtt marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára a programot Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta (1995) a világ minden részén ismertté vált, ma már 5 földrész közel 90 országában jelent különleges minősítést a Superbrands cím.

 

Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért kizárólag magasan elismert notabilitások kerülhetnek be a bizottságba. A független grémium tagjai a feladatot társadalmi alapon végzik.

  • Megosztom