Díjat nyert a Springer & Jacoby Budapest

A Springer & Jacoby Budapest (SJBP) a 3. legeredményesebb ügynökségként zárta a reklámszakma egyik legfontosabb szakmai megmérettetését, két arany Effie-díjjal térhetett haza az idén Magyarországon tizenötödik alkalommal megrendezett versenyről.

 

Az SJBP a szolgáltatások-turizmus kategóriában vitte el az első díjat a Szallas.hu 2015-ös imidzskommunikációs kampányával, míg a szolgáltatások-pénzügy szekcióban a Provident részére készített Mini kölcsön termékkampánnyal szerezte meg az aranyat.

 

„A 2015 januárjában megújuló ügynökségünk jelenlegi felállásában első ízben nevezett a rangos versenyen, így külön öröm számunkra, hogy három pályamunkánkból kettővel is elnyertük a legrangosabb kitüntetést.” – hangsúlyozta Sikos Péter, az ügynökség vezetője.

 

„Három hónap alatt a Szallas.hu 66 milliós honlapmegtekintés mellett közel 36%-os forgalomnövekedést jegyzett az előző évi nyári kampányidőszakhoz képest,” – részletezte a sikereket Szűcs „Bill” László, kreatívigazgató. „a Mini kampányt pedig a londoni tőzsdén jegyzett Provident anyavállalata 2015-ben a számos országban működő teljes cégcsoport legjobb kampányának választotta meg.”

 

A hatékonyság Oscar-díjának is nevezett Effie-t több mint negyven országban adják át a sikeres reklámkampányoknak. Magyarországon azok a 2015 januárja és 2016 májusa között futott kampányok nevezhettek, amelyek a kiírás szerint igazolhatóan sikeresek, hatékonyak voltak.

  • Megosztom