Bochkor berobbantotta a Music FM-et

Megduplázta online hallgatottságát a 89.5 Music FM reggeli műsora, az Önindító. A rádió közlése szerint Bochkor Gábor egy hónappal korábbi érkezése óta mintegy 25 százalékkal nőtt a rádió weboldalát megtekintők száma, közel 20 százalékkal több az egyedi látogató és átlagban 100 százalékkal nőtt a rádiót naponta az interneten hallgatók aránya az azt megelőző időszakhoz képest.

Új időszámítás kezdődött egy hónapja – Bochkor Gábor érkezésével – a 89.5 Music FM reggeli műsorában és ez látványosan mérhető is.

Bár a hivatalos hallgatottsági mérések még nem érkezhettek meg, az online adatok nagyon is beszédesek. A reggeli rádiózás egyik legnagyobb hazai alakjának első munkanapján az Önindítóban hirtelen majd’ háromszorosra nőtt a rádiót az interneten hallgatók száma.

Az online követők nem csak Bochkor első napjára voltak ennyien kíváncsiak, az elmúlt egy hónapban átlagosan mintegy kétszer annyian hallgatták naponta a rádiót a neten, mint az azt megelőző 30 napban. Nagy arányban nőtt a rádió weboldalának nézettsége és az egyedi látogatók száma is, nem beszélve arról, hogy az összes hazai rádiót, köztük az egyetlen országos kereskedelmi csatornát is magasan megelőzve, a legnagyobb, majdnem 400 ezres követő csoportot tud magáénak a Music FM az online közösségi oldalán.

“Mindig is egy komplex szolgáltatásban gondolkodtunk, amelynek erős lába az online megjelenés” – mondta Kiss Anikó, a rádió vezérigazgatója, “ezzel is kiszolgálva a kereskedelmi szempontból fontos fiatal-fenőtt célcsoport érdeklődését” – tette hozzá. “Ma már a hallgatottsági adatok csak részben adják vissza a rádiók elérését, az online mutatókat legalább olyan fontos adatként kell kezelni a rádió életében” – mutatott rá a Music FM vezetője.

 

  • Megosztom