Big Picture – a közmédia csatornák is az Atmedia-nál?

Hatalmas az érdeklődés az idei Big Picture-ön, a televíziós piac egyik meghatározó eseményén még soha nem voltak ennyien. Az Atmedia vezetője, Lukács Csaba közölte, hogy ők értékesítik majd az MTVA tévécsatornáinak hirdetési felületeit is.

 

Teltházzal indult az idei Big Picture, amelyen a nagy tévétársaságok és sales house-ok képviselői az ügynökségek és a meghatározó hirdetők előtt számolnak be a jövő évi elképzeléseikről. A minden eddiginél nagyobb érdeklődés érthető, hiszen alapvető változások zajlanak a piacon.

 

A délelőtt máris hozott egy nagy bejelentést, az Atmedia vezetője, Lukács Csaba elmondta, hogy a cég értékesíti majd az MTVA tévécsatornáinak hirdetési felületeit is. A társaság a közelmúltban a TV2-vel is megállapodott erről.

 

Lukács Csaba közölte azt is, hogy új főműsoridőt vezetnek be az elérések méréséhez, az eddig használt 19-23 óra helyett a 17-23 óra közötti intervallumot veszik majd figyelembe. Emellett új kereskedelmi célcsoportra váltanak, a TV2 Csoport által már egy ideje alkalmazott 18-59-es korosztályt tekintik majd annak. Az újdonságok közé tartozik az is, hogy a mozgóáras SAP-ról áttérnek a CPP-alapú árazásra.

 

Az MTVA vezérigazgatója, Vaszily Miklós ugyanakkor jelezte, hogy bár vannak tárgyalások, de a bejelentés még nem időszerű.

 

Csikesz Erika, a TV2 Csoport kereskedelmi igazgatója előadásában jelezte, hogy jövőre ötven százalékkal több pénzt költenek majd helyi gyártású műsorokra. Emellett folytatják a sikeres programokat, például a szponzor-finanszírozott produkciókat. Beszélt arról is, hogy rendkívül sikeres volt a tenyek.hu, külön híroldal indítása.

 

Az RTL Magyarország vezérigazgatója, Vidus Gabriella délután számol be a jövő évre vonatkozó terveikről.

  • Megosztom