Az Atmedia értékesíti a köztévé reklámidejét

Jövő januártól az Atmedia értékesíti a köztévé reklámidejét, miután megszületett az MTVA tévécsatornáinak 2016-os reklámértékesítésére vonatkozó megállapodás. A tranzakció létrejötte a TV2 után a második legnagyobb partner érkezését jelenti, de egyben az Atmedia történetének eddigi legszélesebb körű portfóliójának megszületését is.

 

Az AXN, majd a Story 4 és 5, valamint a Galaxy csatornák után októberben a TV2 jelentette be, hogy átszerződik az Atmediahoz. Az MTVA tévés csomagjának megszerzésével pedig az Atmedia már harmincnyolc csatorna kizárólagos reklámértékesítőjévé válik.

 

A kereskedőház 5 éve „mindössze” 9 csatornával indult, majd 2013-ban nagyot ugrott a cég a Viasat3 és Viasat 6, a National Geographic, és Nat Geo Wild csatornák bevonásával, a bővülés pedig azóta is folyamatos volt.

 

„A közmédia csatornáinak nézettsége folyamatosan növekszik, a jövő évi kiemelt sportesemények – nyári olimpiai játékok, labdarúgó EB, Bajnokok Ligája, Forma-1 – pedig még nagyobb számban vonzzák majd a nézőket így a hirdetőket is. Azáltal, hogy 30 év után ismét kijutott a magyar válogatott is a labdarúgó EB-re, már most érezhetően megmozdult a hirdetői piac” – magyarázta Lukács Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója. Hozzátette: arra is számít, hogy az idei év után jövőre folytatódik a lakossági fogyasztás növekedése, így a hirdetők több reklámidőt vásárolnak; például 2014-ben a felpörgő lakossági fogyasztásnak köszönhetően közel 10%-kal növekedett a tévés reklámköltések összege és 2015-ben, valamint 2016-ban is növekvő reklámköltésekkel számolunk.

  • Megosztom