A Hilltop a VIPR-t választotta

A Hilltop Neszmély Zrt. a VIPR Kommunikációs Ügynökség új ügyfele. A határozatlan időre szóló megbízás keretein belül az ügynökség első feladat a borászat weboldalának megújítása.

 

Májustól a VIPR Kommunikációs Ügynökség a Hilltop hivatalos kommunikációs partnere. Az egyik legnagyobb borexportőr a döntést egy többfordulós kiválasztási folyamatot követően hozta meg. A VIPR feladata elsőként a borászat hivatalos weboldalának újragondolása, felfrissítése, ezt követően pedig a teljes körű PR-tevékenység bonyolítása.

 

Az 1991-ben alapított Hilltop Neszmély Zrt. mára jelentős exportot és belföldi kereskedelmet bonyolító társasággá nőtte ki magát, az évek során több, mint 800 díjat söpörtek be boraikkal. Főborászuk, Kamocsay Ákos 1997-ben Nagy-Britanniában elnyerte az “Év borásza”, 1999-ben pedig Magyarországon az “Év bortermelője” címet. A Hilltop 2004-ben az “Év pincészete” és a “Magyarország Kiváló Pincészete” lett. Az 1998-as Wine Challenge-n a Cserszegi Fűszeres elnyerte az év fehérbora címet. Idén márciusban pedig a párizsi Pasteur Intézet borvidékén, a Château des Ravatys-en megrendezett nagyszabású Chardonnay du Monde nemzetközi versenyen a Chardonnay Premium boruk ezüst minősítést kapott.

 

A Hilltop-csapat munkája során eleinte minőségi borok értékesítésére és az angol export kielégítésére fókuszált, később ők maguk is bortermelőkké váltak, és ma már elismert borászatként vannak jelen a piacon. Amellett, hogy jelentős exportőr, a Hilltop itthon is közel egymillió palackot ad el évente.

  • Megosztom