- Hirdetés -

A gyorsabb, pontosabb ügyfélszolgálatok jövője

|

- Hirdetés -

Az ügyfélszolgálati munka egy olyan kulcskérdés a vállalatok számára, amelynek jelentőségét talán nem lehet eléggé és elégszer hangsúlyozni. Hiszen ez az egyik kritikus pontja egy szervezetnek, amelyen keresztül az ügyfelek megítélik a cég működését. Tulajdonképpen egy vállalat arcáról, vagy névjegykártyájáról van szó. Fontos, hogy ne rombolja, hanem építse a bizalmat. Ezért ma már nem csak az a lényeg, hogy gyors legyen az ügyfélszolgálatok kiszolgálása, legalább ilyen hangsúlyos az is, hogy szakszerű és korrekt legyen a tájékoztatás, rövid legyen a várakozási idő és professzionális legyen az elégedetlen ügyfelek kezelése is. Ebben segít az Xdroid VoiceAnalytics rendszere, amely segítségével rövid időn belül tovább fejleszthetők az ügyfélszolgálatok. (x)

 

Mivel az ügyfélszolgálatok ma már nem csak az alapfeladatokat látják el, hanem akár például értékesítési vagy behajtási tevékenységet is végeznek, ezért kifejezetten fontos az, hogy ezek milyen minőségben történnek. Az Xdroid minden egyes beszélgetést elemez, figyeli az elhangzott szavakat és kifejezéseket, a beszélő felek érzelmi állapotát és változását, a várakozási időket. Sőt, még figyeli azt is, hogy vajon egymásra beszélnek-e a telefonálók, hogyan artikulálnak továbbá milyen az ügyintéző hanglejtése, milyen hangerővel beszél. Ezekből az adatokból a VoiceAnalytics rendszer képes kideríteni, hogy melyek lehetnek az ügyfélszolgálat, vagy akár az adott ügyintéző gyenge pontjai, segít feltárni, hogy melyik telefonhívás volt sikeres, vagy éppen sikertelen.

 

xdroid1_kep

 

Különböző pilot projektek keretében már többen megismerkedtek a rendszer lehetőségeivel. “A reménybeli ügyfelek a rendszer bevezetése melletti elkötelezettség előtt pontos képet kapnak a rendszer működtetéséből fakadó előnyökről. Legtöbb esetben már a próbafuttatás olyan eredményeket ért el (például problémák detektálása, hatékonyság növekedés, objektív mérés), amelyek alapján a rendszer bevezetése már nem jelentett kockázatot az ügyfelek részére” – magyarázza Bódogh Attila az Xdroid egyik vezetője, hozzátéve azt, hogy a rendszer az ügyfélszolgálati beszélgetések száz százalékát elemzi. Így tudja nagy biztonsággal felfedni a beszélgetésekben rejlő problémákat és esetleg további lehetőségeket. Ezért aztán például egy belső képzés során már célirányosan, az adott problémára koncentrálva lehet tovább fejleszteni az ügyfélszolgálat munkáját, így növelve az értékesítést.

 

A VoiceAnalytics mesterséges intelligenciája grafikonon jeleníti meg az eredményt, amelyet a nagy mennyiségű adat tudományos alapossággal történő átfésülése után kap. Láthatjuk például azt, hogy egy adott időszakban mikor voltak elégedettek, vagy éppen ingerültebbek az ügyfeleink. A rendszer abban is a segítségünkre van, hogyha egy adott telefonbeszélgetésben keresnénk a kritikus pontokat. A VoiceAnalytics beépített lejátszója ugyanis grafikusan jelzi a beszélgetés lényeges momentumait. Nem kell egy negyedórás telefonhívást elejétől a végéig meghallgatnunk, elég csupán a fontos részekre koncentrálnunk. Értékes perceket és órákat spórolhatunk így meg.

 

xdroid2_kep

 

Továbbá lehetőségünk van így arra is, hogy objektív adatok alapján mérjük az ügyfélkiszolgálás hatékonyságát. Láthatjuk mely pontok és mely időszakok azok, amelyeket tovább kell csiszolnunk, így javítva szolgáltatásunk minőségén. A VoiceAnalyzer segítségével akár egyes kollégák teljesítményét is vizsgálhatjuk, de ha szükséges akkor egy adott csapat, vagy mondjuk az egész ügyfélszolgálati központ hatékonyságáról is kaphatunk átfogó képet.

 

És, hogy mindebből mit érzékelhetnek a mindennapi betelefonálók, vagyis az ügyfelek? Bódogh Attila szerint “egy magasabb kiszolgálási szintet tapasztalhat a szolgáltatójánál, ami számára gyorsabb, pontosabb ügyintézést eredményez.” (x)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így lehet biztonságos a gyerekek online játéka

Egyre többet költünk online játékokra – derült ki az Erste ügyfelei fizetési szokásainak vizsgálatából. Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által erre a célra elköltött összeg. A legtöbben egy alkalommal pár...

Jön a GoodSpirit Rum & Cocktail Show

Május 11-12-én rendezik meg a GoodSpirit Rum & Cocktail Show-t, ahol bemutatkoznak a bárvilág legújabb trendjeit, italait. A szervezők két korábbi esemény, a Bar és a Rum Show összevonásáról döntöttek, így jött létre a GoodSpirit...

Jó hír a Vibertől

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt. Ezt azoknak a szervezeteknek ítélik oda, amelyek a legjobb biztonsági gyakorlatokat mutatják be, a széles körű ellenőrzés megerősíti a vállalat elkötelezettségét a felhasználók biztonságának...

Újdonságok érkeznek a Disney+-ra

Májusban is új sorozatokkal, sikerfilmekkel, gyerektartalmakkal szórakoztat a streaming csatorna.A Disney+ a Disney, a Pixar, a Marvel, a Star Wars, a National Geographic és még sok más tévés sorozatot és filmeket gyártó vállalatnak ad...

Kosztümös film érkezik a mozikba

A három testőr alkotócsapatának új kosztümös filmje a Monte Cristo grófja, melyet a 77. Cannes-i Filmfesztiválon, versenyen kívül láthat először a közönség. A film várhatóan ősszel kerül a hazai mozikba, az ADS Service forgalmazásában.Alexandre...

Ügyfeleit és munkavállalóit is jótékonykodásra ösztönzi a biztosítási platform

Működése kezdete óta elkötelezett a jótékonyság iránt, és aktív szerepet vállal a helyi közösségek támogatásában a CHERRISK. A biztosítási platform különös figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei és követői mellett a munkavállalóit is ösztönözze a...

Rádiós pályázatok: Fonyódon és Siófokon is a Radio Plus nyert

Túlmutatott a támogatás megengedett keretein a Trendmánia című műsorszám december 16-án sugárzott adása, ezzel a TV2 megsértette a törvényi rendelkezést, a Médiatanács emiatt megbírságolta a médiaszolgáltatót. A testület döntött két rádiós frekvenciapályázatról is, mindkét...

Autópiaci trendek a BrandManiában

Az autópiac kerül terítékre a BrandMania mai adásában, az RTL magazinműsorának első felében a tavalyi évet értékelik a szakértők és piaci szereplők. Ezt követően pedig arról lesz szó, hogy milyen marketingfogások hozhatnak üzleti sikereket...

Pizzafesztivállal bővül az idei a Food Truck Show

Minden évben újabb büfékocsikkal és ételekkel bővül a Food Truck Show kínálata, akik az idei első rendezvényen, a Kincsem Parkban debütálnak május 3. és 5. között. Kóstolhatnak a vendégek balkán plejskavica és kézműves hamburger...

Merész színekben érkeznek a legújabb okosmobilok

A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jobbnál jobb ötletekkel versenyeznek a diákok

Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a...

Így lehet biztonságos a gyerekek online játéka

Egyre többet költünk online játékokra – derült ki az Erste ügyfelei fizetési szokásainak vizsgálatából. Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által erre a célra elköltött összeg. A legtöbben egy alkalommal pár...

Jön a GoodSpirit Rum & Cocktail Show

Május 11-12-én rendezik meg a GoodSpirit Rum & Cocktail Show-t, ahol bemutatkoznak a bárvilág legújabb trendjeit, italait. A szervezők két korábbi esemény, a Bar és a Rum Show összevonásáról döntöttek, így jött létre a GoodSpirit...

Jó hír a Vibertől

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt. Ezt azoknak a szervezeteknek ítélik oda, amelyek a legjobb biztonsági gyakorlatokat mutatják be, a széles körű ellenőrzés megerősíti a vállalat elkötelezettségét a felhasználók biztonságának...

Újdonságok érkeznek a Disney+-ra

Májusban is új sorozatokkal, sikerfilmekkel, gyerektartalmakkal szórakoztat a streaming csatorna.A Disney+ a Disney, a Pixar, a Marvel, a Star Wars, a National Geographic és még sok más tévés sorozatot és filmeket gyártó vállalatnak ad...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...