- Hirdetés -

A gyorsabb, pontosabb ügyfélszolgálatok jövője

|

- Hirdetés -

Az ügyfélszolgálati munka egy olyan kulcskérdés a vállalatok számára, amelynek jelentőségét talán nem lehet eléggé és elégszer hangsúlyozni. Hiszen ez az egyik kritikus pontja egy szervezetnek, amelyen keresztül az ügyfelek megítélik a cég működését. Tulajdonképpen egy vállalat arcáról, vagy névjegykártyájáról van szó. Fontos, hogy ne rombolja, hanem építse a bizalmat. Ezért ma már nem csak az a lényeg, hogy gyors legyen az ügyfélszolgálatok kiszolgálása, legalább ilyen hangsúlyos az is, hogy szakszerű és korrekt legyen a tájékoztatás, rövid legyen a várakozási idő és professzionális legyen az elégedetlen ügyfelek kezelése is. Ebben segít az Xdroid VoiceAnalytics rendszere, amely segítségével rövid időn belül tovább fejleszthetők az ügyfélszolgálatok. (x)

 

Mivel az ügyfélszolgálatok ma már nem csak az alapfeladatokat látják el, hanem akár például értékesítési vagy behajtási tevékenységet is végeznek, ezért kifejezetten fontos az, hogy ezek milyen minőségben történnek. Az Xdroid minden egyes beszélgetést elemez, figyeli az elhangzott szavakat és kifejezéseket, a beszélő felek érzelmi állapotát és változását, a várakozási időket. Sőt, még figyeli azt is, hogy vajon egymásra beszélnek-e a telefonálók, hogyan artikulálnak továbbá milyen az ügyintéző hanglejtése, milyen hangerővel beszél. Ezekből az adatokból a VoiceAnalytics rendszer képes kideríteni, hogy melyek lehetnek az ügyfélszolgálat, vagy akár az adott ügyintéző gyenge pontjai, segít feltárni, hogy melyik telefonhívás volt sikeres, vagy éppen sikertelen.

 

xdroid1_kep

 

Különböző pilot projektek keretében már többen megismerkedtek a rendszer lehetőségeivel. “A reménybeli ügyfelek a rendszer bevezetése melletti elkötelezettség előtt pontos képet kapnak a rendszer működtetéséből fakadó előnyökről. Legtöbb esetben már a próbafuttatás olyan eredményeket ért el (például problémák detektálása, hatékonyság növekedés, objektív mérés), amelyek alapján a rendszer bevezetése már nem jelentett kockázatot az ügyfelek részére” – magyarázza Bódogh Attila az Xdroid egyik vezetője, hozzátéve azt, hogy a rendszer az ügyfélszolgálati beszélgetések száz százalékát elemzi. Így tudja nagy biztonsággal felfedni a beszélgetésekben rejlő problémákat és esetleg további lehetőségeket. Ezért aztán például egy belső képzés során már célirányosan, az adott problémára koncentrálva lehet tovább fejleszteni az ügyfélszolgálat munkáját, így növelve az értékesítést.

 

A VoiceAnalytics mesterséges intelligenciája grafikonon jeleníti meg az eredményt, amelyet a nagy mennyiségű adat tudományos alapossággal történő átfésülése után kap. Láthatjuk például azt, hogy egy adott időszakban mikor voltak elégedettek, vagy éppen ingerültebbek az ügyfeleink. A rendszer abban is a segítségünkre van, hogyha egy adott telefonbeszélgetésben keresnénk a kritikus pontokat. A VoiceAnalytics beépített lejátszója ugyanis grafikusan jelzi a beszélgetés lényeges momentumait. Nem kell egy negyedórás telefonhívást elejétől a végéig meghallgatnunk, elég csupán a fontos részekre koncentrálnunk. Értékes perceket és órákat spórolhatunk így meg.

 

xdroid2_kep

 

Továbbá lehetőségünk van így arra is, hogy objektív adatok alapján mérjük az ügyfélkiszolgálás hatékonyságát. Láthatjuk mely pontok és mely időszakok azok, amelyeket tovább kell csiszolnunk, így javítva szolgáltatásunk minőségén. A VoiceAnalyzer segítségével akár egyes kollégák teljesítményét is vizsgálhatjuk, de ha szükséges akkor egy adott csapat, vagy mondjuk az egész ügyfélszolgálati központ hatékonyságáról is kaphatunk átfogó képet.

 

És, hogy mindebből mit érzékelhetnek a mindennapi betelefonálók, vagyis az ügyfelek? Bódogh Attila szerint “egy magasabb kiszolgálási szintet tapasztalhat a szolgáltatójánál, ami számára gyorsabb, pontosabb ügyintézést eredményez.” (x)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rengeteg élelmiszert adományoztak az ALDI vásárlói

Az ALDI Magyarország kiemelt figyelmet fordít a társadalmi felelősségvállalásra és a rászorulók támogatására. Ennek részeként folyamatosan támogatja a karitatív szervezetek társadalmilag kiemelten fontos munkáját. Az áruházlánc 2016 óta működik együtt a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel....

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább zuhant a lakásépítési kedv

Bár az év fordulóján már az újraéledés határozott jeleit mutatta a hazai lakáspiac, a lakásépítések esetében még nem volt nyoma a kedvező fordulatnak. 2024 első negyedében sokéves negatív rekordok dőltek meg a használatba vehető...

Rengeteg élelmiszert adományoztak az ALDI vásárlói

Az ALDI Magyarország kiemelt figyelmet fordít a társadalmi felelősségvállalásra és a rászorulók támogatására. Ennek részeként folyamatosan támogatja a karitatív szervezetek társadalmilag kiemelten fontos munkáját. Az áruházlánc 2016 óta működik együtt a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel....

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...