A magyar piacot is meghódítaná a gasztromarketing app

A BOOZIE nevű gasztromarketing app segítségével ugyanis minden nap újabb és újabb vendéglátóhelyen fogyaszthatunk el egy ajándék italt. A működtetők most a hazai partnerhálózat kiépítésén dolgoznak

Brugós László, aki a BOOZIE hazai üzletfejlesztéséért és a hálózatépítéséért felelős, nemrég hozta be Magyarországra a berlini üzlettársa, Heissam Hartmann által kifejlesztett applikációt. “Most is zajlik a partner-vendéglátóhelyek aktív toborzása. Első körben a fővárosra koncentrálunk, de a vidéki nagyvárosok csatlakozása is folyamatos. Budapesten már több mint tíz partner-vendéglátóhelyünk van” – mondta Brugós a hazai piacszerzést célzó terveket illetően.

A vendéglátóhelyek tulajdonosainak az applikációval kapcsolatos teendői szinte elhanyagolhatók. Az appban való megjelenés ingyenes. A BOOZIE kezelhetősége könnyű és időhatékony, csupán minimális adminisztrációval jár.

Maga a BOOZIE-partnerség tulajdonképpen egy ingyenes marketing eszköz a vendéglátóhelyek számára. Mindegyik partner-vendéglátóhely, legyen az Budapesten vagy vidéken, képgalériával, nyitvatartási idővel és a helyre vonatkozó összes információval kerül fel az applikációba. A helyek három darab különböző italt ajánlhatnak fel, melyből a BOOZIE-tagok egyet választhatnak ki ingyenes welcome drinknek.

Az applikációba felkerülő vendéglátóhelyek maguk határozhatják meg, hogy mely időszakban, milyen napokon biztosítanak welcome drinket a BOOZIE-tagok számára. Például megteheti, hogy adott esetben péntek este 10-től, vasárnap hajnal 2-ig nem ad welcome drinket, de hétfőtől csütörtökig, megerősítve a kisebb forgalmú időszakot, fenntartja a lehetőséget. Bárok, éttermek, presszók, kávézók, romkocsmák, diszkó-klubok, cukrászdák vagy akár street food standok egyaránt csatlakozhatnak.

Az applikációban szűrhetünk a vendéglátóhelyek típusára, ital típusra és további egyéb módon szűkíthetjük a keresést, hogy könnyebben megtaláljuk az ízlésünknek legmegfelelőbb vendéglátóhelyet. Alig 10 EUR-ért akár havi 31 ingyen italt vehetnek igénybe a regisztrált felhasználók. A BOOZIE felhasználói ugyanis havi 9.99 EUR tagsági díjjal regisztrálnak, amiért 24 óránként 1 ingyenes italt válthatnak ki a partnervendéglátóhelyek bármelyikében.

„A cél nem titkoltan az is, hogy meglendítse az új, izgalmas bárok és vendéglátóhelyek iránti érdeklődést és egyáltalán a kulturált bárlátogatást” – közölte Brugós.

  • Megosztom